8 dodatków do Heroes III

in #polish6 years ago (edited)

Poniżej 8 dodatków, o których pisałem w artykule https://steemit.com/polish/@gorzkowskikarol/gra-heroes-of-might-and-magic-iii#comments

Heroes III Szarża smoków
Heroes III Wojownicy Pustkowi
Heroes III Szarża smoków
Heroes III Władca Żywiołów
Heroes IIIPodbój Podziemi
Heroes III Shadow of death
Heroes III Armagegdon's Blade
Heroes III Restoration of Erathia
Heroes III In the Wake of Gods

Sort:  

Tutaj można kupić za małe pieniądze same chronicles.
A z tego co widzę to tutaj można Heroes 3 z dodatkami pobrać za darmo. Edit: jednak jest to chyba tylko demo. Ale pewnie też idzie to kupić za jakieś 30-40 zł.
To naprawdę fajna gra i nie kosztuje krocie więc piracenie tego jest bardzo słabe. Ogólnie piractwo jest raczej słabe ale rozumiem je po części: pobranie gry żeby sprawdzić czy pójdzie, czy Ci się podoba i tak dalej ale potem wypadało by ją jednak kupić.

ja kupuje tylko oryginały, wrzuciłem bo ktoś o to pytał, a sam niech każdy zdecyduje co z tym zrobi. Źle zrozumiano moje intencje.

Ja nie pisałem tego do Ciebie, tylko tak ogólnie. Ale wrzucając takiego linka propagujesz piractwo.

masz rację, link usunięty

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64271.38
ETH 3157.43
USDT 1.00
SBD 4.25