Gra Heroes of Might & Magic III

in #polish6 years ago

Wow Heroes of Might & Magic III to dopiero gra. Chociaż jest 6 części tej gry to Heroes of Might & Magic III bije wszystkie na głowy w moim odczuciu. Zresztą już sam fakt, iż wydano aż 8 rozszerzeń tej gry mówi sam za siebie, a do tego jeszcze modyfikacja In the Wake of Gods. Sama gra jest arcydziełem, ale dopiero ta modyfikacja nadaje cały sens tej grze i chociaż gra ma już prawie 19 lat to bije swoją grywalnością większość nowych gier. Może grafika jest przestarzała bo 2D, ale jej klimat, fabuła i akcja rekompensuje tą drobnostkę. W tej grze trzeba naprawdę pomyśleć aby zdobyć dobry wynik. Nie napiszę na czym polega gra, gdyż nie chcę popsuć zabawy, ale chyba każdy wie na czym polega bo to klasyk. Naprawdę warto sięgnąć po tę grę i sobie przypomnieć stare klimaty.

Sort:  

iż wydano aż 8 rozszerzeń tej gry mówi sam za siebie

8? Kurde ja słyszałem tylko o dwóch oficjalnych dodatkach. możesz wymienić pozostałe sześć?
Jest to moja ulubiona gra (zaraz obok Fallout 2) i nie mogę uwierzyć, że dodatków było więcej.

http://chomikuj.pl/kom9892/gry+!40/Heroes+3/Heroes+III+2b+dodatki/Heroes+III+Wc582adcy+c5bbywioc582c3b3w+PL,1620462384.nrg tu można pobrać te dodatki

Heroes III Szarża smoków
Heroes III Wojownicy Pustkowi
Heroes III Szarża smoków
Heroes III Władca Żywiołów
Heroes IIIPodbój Podziemi
Heroes III Shadow of death
Heroes III Armagegdon's Blade
Heroes III Restoration of Erathia
Heroes III In the Wake of Gods

Kurde jak mogłem zapomnieć o Heroes Chronicles. Z tym, że to w sumie nie dodatki a samodzielne gry bazujące na HoMM III. I z tego co pamiętam zawierają tylko kampanię dla pojedynczego gracza. Jakoś mnie nie wciągneły nigdy i to pewnie przez to. Zdecydowanie wolę rozegrać jakąś mapkę single typu XXL i potem grać przez miesiąc :D

Szkoda, że zdjęć nie dodałeś. Większy opis by się przydał tymbardziej że to świetna klasyka!

luźne przemyślenie, może następnym razem bardziej się rozpisze

Gra mojego dzieciństwa, bardzo miło ją wspominam ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62622.67
ETH 2944.91
USDT 1.00
SBD 3.61