Prażone pestki z dyni 😋

in #polish5 years ago

Heloł heloł 😉
To będzie krótki post ale postanowiłem się tym podzielić ponieważ to co przedstawiam jest smaczne a w sklepie nie widziałem żeby było coś takiego w sprzedaży 😜

20181129_204839.jpg

Prażone pestki z dyni 😋😋😋 Słonecznik,orzechy każdy zna ale pestki to (wydaje mi się) coś nowego ale za to bardzo smacznego i zdrowego 😉

Parę chwil prażymy na suchej patelni na wolnym ogniu,solimy i gotowe,można zajadać ze smakiem 😋

20181129_204756.jpg

W kuchni Godlovera dużo się dzieje bo on po prostu kocha gotować z naciskiem na KOCHA💗💗💗
Bo Miłość jest wspaniała i równie wspaniale jest doświadczać jej w kuchni 💗

Bardzo pozytywnie pozdrawiam 💗🍀😇

Sort:  

Kupujesz te pestki czy masz swoje i obierasz? Pytam całkiem serio.

W Grecji pestki z dyni są bardzo popularne, w sprzedaży są obrane i w łupinkach, prażone i solone (lub nie).
Ja zbieram również pestki z dyni (z ogrodu), oczyszczam i suszę na słońcu, są "prawie" jak prażone. Jesienią suszę pestki na kaloryferze, ciepłe są najlepsze :)

Na patelni jeszcze pestek z dyni nie prażyłam więc ponawiam pytanie - czy muszą być obrane? Zakładam, że nie - bo słonecznik prażyłam w łupinkach i był super - jednak czekam na Twoją odpowiedź.

Pestki z dyni są bardzo zdrowe, warto je włączyć do jadłospisu. Możesz w sumie dopisać coś na ten temat (jeśli oczywiście chcesz).
(podbijam głosem noisy)

Dziękuję Ci za informacje @grecki-bazar-ewy na temat ich dostępności w sklepach 😊 Kupiłem już obrane ale pomysł prażenia w łupince też wydaje mi się bardzo ciekawy, choć podczas prażenia one pęcznieją i ciekawe jak by się to miało do wersji w łupince.Jeszcze można je w piekarniku uprażyć jeśli ktoś preferowałby taką opcję.

Dziękuję za odpowiedź :)
Spróbuję więc uprażyć trochę pestek w łupinkach i zobaczymy jaki będzie efekt ;) Napiszę oczywiście. W każdym razie trzymaj kciuki :)

pod piwko w sam raz .... pozdrawiam i dziękuję za ciekawego posta

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66791.24
ETH 3239.69
USDT 1.00
SBD 4.22