Witaj, steemit!

in #polish6 years ago

Witajcie Steeminianie,
Jestem tu świeżakiem, ale nie takim jak z Biedronki - nie jestem aż tak rozchwytywany.
Nie jestem też najmłodszy bo 31 już stuknęło.
Jestem elektrykiem, ale nie takim zwykłym - przyznam się szczerze, że średnio się na elektryce znam. Przez 8 godzin dziennie rysuje kółka i kreski i później ktoś te moje wypociny bierze i buduje z tego linie wysokich napięć.
Ostatnio zaczęły interesować mnie #kryptowaluty i dzięki @philk tu trafiłem.
A poza tym to po głowie mi chodzi piosenka, którą bardzo lubi moja roczna córeczka :-) polecam


Dziękuję za głos :-) #polish, #polska, #poland :-)

Sort:  

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

O jezu, mój siostrzeniec tego słuchał 24/7 jeszcze rok, dwa temu. Nie mogę już tego słuchać :D

Cześć, witaj na Steemit!

Tak, tak, znamy i lubimy. Moje dziecko widząc tylko miniaturkę zakrzyknęło, że koła autobusu... dzięęęęęęęęęęęęęęęęeeki :P

Witaj w społeczności Steemit

Witam! My tu tez nie najmlodsi😀

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64029.44
ETH 3157.04
USDT 1.00
SBD 4.02