You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak Zbierać Bitcoiny?

in #polish7 years ago

Myślałem że wymienisz kilka sposobów a ty wymieniłeś jeden sposób z kilkoma kranikami. Jak dla mnie nie opłacalne. Sprawdziłeś wypłacalność kraników? Może komuś się przyda, fajnie zebrane w jednym miejscu ale ja wole ten czas poświecić na zdobycie informacji/wiedze która mi w przyszłości zaprocentuję.

Sort:  

Wszystkie 3 kraniki są sprawdzone i wypłacają, korzystam od ponad roku choć przez ostatnie kilka tygodni nie miałem czasu klikać. Niestety, ale żeby zarobić trochę btc potrzebujemy albo duzej ilosci gotowki ktora zainwestujemy albo czasu. Nie każdy ma wolne środki datego napisalem ten artykul :)

Artykuł w sam sobie super sklejony i skoro sprawdzonę to bardzo dobrze. Ale po tytule oczekiwałem czegoś więcej.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59238.58
ETH 3176.28
USDT 1.00
SBD 2.45