Przywitanie i małe usprawiedliwienie.

in #polish5 years ago

Witam wszystkich serdecznie.

Jak zapewne kilka osób zauważyło pojawiłem się znikąd i zacząłem wrzucać zdjęcia jak szalony.
Nie przywitałem się na początku mojej "kariery" tutaj i postanawiam to naprawić :-)

A więc witam wszystkich serdecznie :-)

Na takie osoby jak ja mówią fotograf. Tylko teraz każdy może zostać fotografem mając wypasiony telefon.
A więc powiedzmy że jestem fotografem amatorem który strzela te zdjęcia z pasji i zamiłowania.
Mam nadzieję że wpadną wam w gusta moje fotki. Aczkolwiek nie da się wszystkim dogodzić.
Większość moich prac można zobaczyć na Instagramie lub FB. Jeśli ktoś chciałby to mogę podać linki.
Wszystkie zdjęcia które tu będę wrzucał są mojego autorstwa.
A ten kot poniżej to mój ulubiony model.
Życzę miłego oglądania.
DSC08599.jpg

Sort:  

Hi and welcome here! When I started on steemit, my biggest problem was to find interesting people to interact with. So, to help newcomers getting started I created a directory with other interesting and or talented steemians to follow or interact with. Feel free to check it out at https://www.steemiandir.com I am sure it will help you find like-minded people. Enjoy your stay here and do not hesitate to contact me if you have any questions!

Hejo, miłej zabawy tutaj - a jak coś to wiesz gdzie wbijać żeby pytać ;)
Pozdrawiam kiciucha!

Witaj!
Życzę powodzenia i pozdrawiam z Grecji :)

Witaj :) Miłej zabawy na steem :)

no i pięknie,
powodzenia :D

Welcome to steemit @fotoinspiracja.

Welcome the new steemians. Have a great day!

Hello @fotoinspiracja

Welcome to Steemit & Wish you luck - success with Steemit!

Currently, We're supporting for the Planktons by our small upvote. If you follow @haccolong you will get free upvote of 20 users. You may like it, Check statement here.

To get more 15SP delegate + 3000points and receive additional rewards from your activities on Steemit, you can use Partiko app for your phone.

Please ignore this reply if you do not need the above.

Posted using Partiko Android

Model nieziemski :) Mam podobnego :)

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.037
BTC 67725.65
ETH 3524.94
USDT 1.00
SBD 4.78