Witam całą Społeczność Steemit !steemCreated with Sketch.

in #polish7 years ago (edited)

DSC_4225.jpg

To jest mój drugi post powitalny, pierwszy po polsku.

Kilka faktów o mnie:

  • mam na imię Maciej,
  • mam 31 lat,
  • moim hobby jest fotografia,
  • mam: narzeczoną, 1 koszatniczkę, 2 szynszyle, 4 koty :)
  • w ciągu tygodnia pracuję w drukarni jako operator maszyn, w weekendy dostarczam pizzę,
  • jestem alkoholikiem, chodzę na terapie, mój Nikon D3100 pomaga mi zachować abstynencję :)
  • wspólnie z narzeczoną planujemy otworzyć firmę i zająć się hydrografiką,
  • wciąż szukam swojej drogi w fotografii a na tym profilu zamierzam publikować swoje prace,
  • wszystkie zyski ze Steemit będą przeznaczone na zakup akcesoriów i materiałów do moich zdjęć.

Tyle na wstępie. Pozdrawiam Was serdecznie!

Sort:  

Cześć Maciej. :) Rzuć okiem na wypłaty na Steemit, szybciej uzbierasz na akcesoria. ;)

Dziękuję za linka. To wiele wyjaśnia :)

Witaj!
Bardzo klarowne przedstawienie. No, no... i szczere. Mam nadzieję zobaczyć tu nie jedną pracą i z każdym nowym zdjęciem będę cieszyła się, że dzięki temu zachowujesz abstynencje.
Pozdrawiam

Jestem w trakcie realizacji projektu, dopiero maluję jeden z elementów składowych. Mam dylemat, czy publikować tylko gotowe prace, czy też zamieszczać zdjęcia z poszczególnych etapów, np. malowanie, klejenie lub też komponowanie.

Możesz i tak i tak. Na pewno będzie też ciekawie jak napiszesz coś o właśnie tym ile pracy kosztuje stworzenie dobrego zdjęcia, które zachwyca.

Ja bardzo chętnie zobaczyłbym całą produkcję zdjęcia, niż samo zdjęcie.
Btw. Następnym razem zmień wypłatę na 50/50, bo aktualnie SBD jest wysoko (w założeniu twórców miało zawsze kosztować 1$), więc dostaniesz jakieś 7 razy więcej, bo Steem jest przeliczalny po aktualnym kursie przy wypłacie.

Sugerowałem się wskazówkami dla nowych, by ładować wszystko w SP.

Możesz ładować, ale lepiej dostać sbd i bez prowizji je zamienić w markecie na SP, bo wtedy więcej dostaniesz.

Z tym zachwycaniem, to nie jestem tego taki pewien. Jestem początkującym fotografem amatorem, który dopiero się uczy :)

Kto wie? Może pokazując tu jak pracujesz znajdą się tacy, którzy zechcą podzielić się swoimi tajnikami pracy fotograficznej?

Tak jak pisze @lamimummy . Szanuję za szczerość i czekamy na Twoje prace! 😄

Trzymam kciuki by udalo Ci sie wyjsc tego nalogu. W moim zyciu probowalam kilku osobom bliskim pomoc na rozne sposoby...niestety sienie udalo. Masz piekne hobby i kochana kobiete...jesli taki skarb doceniles to juz jest dla Ciebie ogromne wsparcie i droga do trzezwosci. Zycze powodzenia i milo ze zrobiles upvote mojego posta. Trzymaj sie :)

Cześć!
Jak chcesz wstawiać zdjęcia, to polecam Steepshot - Steemowy odpowiednik Instagrama.

Dziękuję za informację. Szukam właśnie danych, na czym to polega i jak tam się dostać.

Nie do końca jest dla mnie jasne logowanie na Steepshot poprzez "private key". Nie mam do tego zaufania - jak to wygląda, jeżeli chodzi o bezpieczeństwo?

Logowanie na Steepshot nie jest poprzez private key, tylko posting key.
Jest to na pewno bezpieczniejsze niż mastery key.
Do większości serwisów, w których chcesz się zalogować za pomocą konta Steem, używa się posting key.

Czy istnieje gdzieś opis "krok po kroku" w Naszym języku, nie uwzględniający kodu QRL?

Raczej nie, a przynajmniej nie spotkałem się.

Wiecie może jak wypłacać pieniądze z steepshot? To się robi przez aplikację czy stronie i strone steemit czy steepshot?

Wszystkie tego typu rzeczy, czyli steepshot, busy, strimi, itp. są powiązane ze Steemit. Wszyscy co wstawisz na tych platformach pojawia się również na samym Steemit, więc wystarczy wejść w portfel i odebrać nagrodę.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62869.05
ETH 2545.35
USDT 1.00
SBD 2.72