😎 "Złote myśli" by Foodini, czyli 17 pytań i odpowiedzi.

in #polish6 years ago (edited)

Siemano Steemit! Foodini za... klawiaturą! Konkurs na #pl-blog to fajna okazja, żeby dać się lepiej poznać więc postanowiłem z niej skorzystać. 



Pisać o sobie za bardzo nie lubię, więc zamiast wywodów będą konkrety. Jak w "Złotych Myślach" z podstawówki. Kto pamięta, ten jest już stary! 😉 

Utwór mojego życia to..

Nie mam takiego. Mam za to całe mnóstwo takich, które lubię i często słucham. Bez sensu zasypywać Was tyloma linkami, więc wstawię tylko jeden, do numeru który katuję ostatnio. Genialny bit, świetny flow i oczywiście "przekaz" (#pdk).


To, co zawsze muszę mieć w lodówce to..

Ostry sos! Nie ważne czy to tabasko, salsa czy zwykły przecier z chilli. Musi być coś, co doda pikanterii. 

Podróżowanie to dla mnie..

Sposób na życie. W zasadzie od niedawna, zupełnym przypadkiem i na totalnym spontanie.
FOODspedycja trwa już prawie 3 miesiące, więc możecie sprawdzić jak mi to idzie. 

Film, z którego nigdy nie wyrosnę..

Shrek! Za małolata widziałem go ze 40 razy.
Genialny dubbing, trochę klozetowy humor, świetne postaci i zajebiste dialogi. Bardzo lubię. 

Gdy mi smutno, to..

Raczej nie zamulam. Głaszczę kota, piję kawę i działam dalej. 

Książka, która zmieniła moje życie to..

Władca Pierścieni. Jednogłośnie i zdecydowanie. Przeczytałem 5 lub 6 razy i bez problemu mógłbym usiąść do niej po raz kolejny.
Jedna z nielicznych książek, która urzekła mnie ekranizacją. Kiedy wyszedłem z kina po "Powrocie Króla" pomyślałem tylko "mają rozmach sku*****ny". 

Mam ciarki, gdy..

Realizuję projekt, który robię z serca. Coś, z czym się zgadzam, co daje mi radość i czuję, że jest dobre. 

Nie wyobrażam sobie wypoczynku/ urlopu bez...

Chociaż jednego dnia błogiego "nicnierobienia". 

Mój dom marzeń to..

Dom to ludzie, nie ściany. Mój "dom" towarzyszy mi w podróży. 

Przyjaciel, który przestaje być przyjacielem..

Po prostu znika. 

Mój szacunek wzbudza..

Upór, kreatywność, gotowość do poświęceń i ciężkiej pracy.
Szanuję ludzi, którzy "coś" robią. Nie muszę być tego fanem, doceniam sam fakt, że nie marudzą pierdząc w kanapę tylko działają. 

Góry są dla mnie..

Pokazem sił natury. Uwielbiam ich majestat. 

Marzenie, które jeszcze przede mną, to..

STEEMtruck oczywiście, ale nie wszystko na raz.
Teraz marzę o tym, żeby poukładać sprawy finansowe związane z FOODspedycją

Nic mnie ostatnio tak nie rozśmieszyło jak...

"Mój stary to fanatyk wędkarstwa..." w wersji filmowej. Link.

Najprzyjemniejszy zapach to...

Grillowana wołowina! 

Chciałbym aby ze świata zniknęło...

Roszczeniowość wymieszana z lenistwem i brakiem kreatywności.  

Mój najważniejszy dzień jak dotąd to...

Mam dwa: 18.02.2012 i 16.05.2018. Ten drugi to data kiedy ruszyłem w podróż. 


Mam nadzieję, że tych kilka odpowiedzi pozwoli Wam poznać mnie nieco lepiej. Nie spodziewałem się, że ten konkurs sprawi mi tyle frajdy. Fajny pomysł @rozku, powodzenia z tagiem!  

Trzymajcie się! 



Sort:  

Zdecydowanie trylogia Tolkiena zmienia życie! A emocje towarzyszące filmowej ekranizacja pozostają w sercu na zawsze. Chcesz doświadczyć tego "namacalnie"? Zabieraj STEEMtrucka i przejedź Nową Zelandię od południa na północ! Widząc skałki wystające z zielonych pagórków nie będziesz mógł oprzeć się wrażeniu, że za jednym z nich czai się jakiś ork. A jak już w końcu strudzony podróżą dotrzesz na północ i rozsiądziesz się w Karczmie Pod Zielonym Smokiem z zimnym piwem imbirowym w ręce, poczujesz, ze wreszcie wróciłeś do domu... :)

Pięknie napisane! LotR dał mi inne spojerzenie na książki bo zrozumiałem, że nie tylko "nudne" lektury można (trzeba) w życiu czytać. Okazało się, że są piękne historie, wspaniałem przygody i kwieciste opisy - trzeba było tylko wyjść poza kanon. 😉

Nowa Zelandia jest cudowna i bardzo chciałbym ją zobaczyć nie tylko na mapach Google.
Czytałem Twój wpis o Hobbitonie i bez wahania mógłby tam zamieszkać. Dobre jedzenie, trochę imbirowego piwa, najlepsze fajkowe ziele w Shire, no czego chcieć więcej? 😉

Z Moniką czasem gdy idziemy sami to dalej cytujemy dialogi ze Shreka. Muzyka to po prostu majstersztyk w tym filmie :)

Jakbyś mnie obudził o północy i zaczął jakiś dialog masz jak w banku że bym dokończył. 😉

Złote Myśli każdy pamięta :-) fajnie że wziąłeś udział w konkursie :-) Shreku :-) :-)

Nie było innej opcji! 😉

ha ha good luck friend sorry can;t understand but the video i saw is you did great and having so much fun. hope you make more giveaways thank you and godbless...upvoted and resteemed.

ihahahhah
oglądnęłam!
fanatyka wędkarstwa oglądnęłam!
"cicho, Taaka Ryba leci"
🤣

teraz już rozumiem komentarz @see-it-feel-itpl, z którą kiedyś tam pisałyśmy sobie u @theadelina, że symbolem męskości jest facet z pasją, hłe hłe :D

Ten “Fanatyk...”! Walałam się po podłodze ze smiechu;)!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59911.66
ETH 2306.14
USDT 1.00
SBD 2.49