You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ciach (4): Dźwięk w wideo czyli dlaczego nic nie słychać?

in #polish6 years ago

Dzięki! 👊
Z takim zapleczem dobrze się seria zapowiada i już czekam na kolejne części!

A wyłapałeś, że w tym ostatnim filmie w trakcie nagrywania padł mikrofon?
Pytam, bo trochę się nasiedziałem żeby to zakamuflować. 😉

Sort:  

To skuteczne siedzenie było, bo nic nie wylapałem, a dobre słuchawki mam! Superluxy! ;) Dobra robota :D

No to jestem zaskoczony, że się udało i nie wyłapałeś! 😉

Ale przecież ja nie jestem schizolem, który oglada wideo by znajdować błędy i się czepiać :D Pewnie percepcje mam nieco bardziej wyczuloną, ale przede wszystkim chce się dobrze bawić :)

Wiadomo! 👊
Cenię sobie po prostu Twoje podpowiedzi i cieszę się, jak coś wyjdzie bo wiem, że zwracasz uwagę na takie detale. 😉

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66531.19
ETH 3487.98
USDT 1.00
SBD 2.63