You are viewing a single comment's thread from:

RE: KSIĄŻKA TYGODNIA #14 "Bogaty ojciec, biedny ojciec" Robert Toru Kiyosaki, Sharon L. Lechter

in #polish6 years ago

Moim zdaniem książka jest bardzo fajnym początkiem i wprowadzeniem do rozmowy o pieniądzach. Warto przeczytać.

Zgadzam się po części z @theadelina, w kwestii tego, że twórczość Pana Roberta niekoniecznie jest dopasowana do naszych realiów, ale nie zmienia to faktu, że zadaje on pytania nad którymi warto się chwilę zastanowić.

Kilka lat temu kupiłem "Cashflow", grę której autorem jest Kiyosaki no i powiem, że w stosunku do ceny(prawie 400zł!) to zawartość i mechanika jest niporozumeniem. Na plus jest to, że mamy ciekawie pokazane zarządzanie budżetem i bilans przychodów/rozchodów, ale sama gra jest zwyczajnie nudna i za każdym razem rozgrywka wyglądała niemal tak samo. Szybko znalazła nowego właściciela na Allegro.

Sort:  

Ja jak zobaczyłem cenę "Cashflow" to odpuściłem. Jak widać słusznie :) Mam jednak dalszego znajomego, który ją posiada, więc może się kiedyś z nim umówię na rozgrywkę.

Raz czy dwa napewno warto zagrać nawet z ciekawości, ale później gra szybko staje się przewidywalna i (przynajmniej dla mnie) dość nudna.

@jozef230 dzięki, ale już się nagrałem. 😉

Na androida jest gra za free! 😀 Ewentualnie odsprzedam Ci za 10 steem ( tzn dam linka)😂😂

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63582.02
ETH 3289.90
USDT 1.00
SBD 3.88