🎥 Dobre wideo na DTube? Poznaj 5 moich wskazówek!

in #polish6 years ago (edited)

O co warto zadbać nagrywając wideo? Co podniesie jego wartość?
Sprawdźcie sami!

Link do profilu Leniwca ➡ Klik!


W razie kłopotów technicznych obejrzyj tutaj:





Sort:  

Ale fajny zestaw, pod wszystkimi się podpisuję - bardzo przydatny, bo widzę maleńki trend wzrostowy polskiego języka na @dtube.

Dziękuję pięknie za polecenie! :D <3 Mam nadzieję, że moje filmowe pisanie, chociaż dotyczy często prawdziwych filmów również komuś jest pomocne. Ostatnio było o cięciu, czyli takie podstawy...
https://steemit.com/polish/@veggie-sloth/ciach-8-kiedy-uciac

Myślę, że każdy kto zaczyna "zabawę" z edycją powinien zajrzeć co tam "CIACHasz". 😉
Tym bardziej zaawansowanym też na pewno się przyda.

A gdzie link do wspomnianego pod koniec profilu? :P

Jest zaraz nad filmem, ale wklejam też tutaj. 😉

Link do profilu Leniwca ➡ Klik!

Na dTube się nie wyświetla :)

Racja! Dzięki za czujność, już poprawione. 😉

hej @foodini, wpadłam przypadkowo do Ciebie dziś, i bardzo się ucieszyłam, bo właśnie takich rad potrzebowałam, tyle praktycznych wskazówek, a jeszcze poleciłeś Leniwca, którego miałam okazję poznać, ale nie od filmowej strony szczerze mówiąc!

bardzo mi się podoba sposób, w jaki nagrywasz. jasny, przejrzysty, konkretny, zabwny, świetny technicznie, bo skupia uwagę na tym, co trzeba.

zastanawiam się, czy znalazłbyś chwilę, żeby zajrzeć do mnie na dtube i udzielć mi kilka rad 'osobistych' ?
myślę, że kilka znam (w ostatnim wyjątkowo szumy, światło w dwóch scenach, no i chyba fakt, że za długo gadam i 'rozwadniam' treść) ale bardzo jestem ciekawa Twojej opinii, bo ja jestem początkująca, a ty widzę nieźle doświadczony.

dodatkowo pytanie - jaki program używasz do sklejania filmów? ja movavi.

i ostatnie: jaą polecasz muzykę do background, taka właśnie aby nie zakłócała tła? znalazłam wiele różnych ciekawych background music za free, ale większość z nich zbyt mocno odwraca uwagę, a niejednokrotnie jest za krótka. masz jakieś dobre źródło ?

z góry dzięki za rady :)

Dzięki! Cieszę się, że wideo się przydało. 😉
Odezwij się do mnie na czacie: the.foodini to pogadamy na spokojnie.

Jeżeli chodzi o muzykę to korzystam z różnych stronek które znajdę w Google bo na jednej, tych darmowych numerów z dobrą licencją, zazwyczaj nie jest za wiele.
Jako podkład wybieram stonowane utwory z mocnym basem i dość wolnym tempem. Bas fajnie wypełnia dolne partie i potrafi uratować nagranie.

Dobrym pomysłem jest jozef na spontanie :-) :-) dobrze że tak czasami tytuł wklejam:-)
Scenariusz super sprawa napisac w punktach. Wystarczy slowo i naprowadza o czym mamy gadać.
Mikrofon kierunkowy polece firmy boya koszt 160zł daje rade.
Jeśli pokój macie nie posprzątany tak jak u mne to bywa nagrywajcie na tle ściany :-)
videotogif_2018.08.01_00.12.32.gif

Spontan zawsze spoko o ile wiadomo o czym ma być mowa! 😉

Też kupiłem boye w takim budżecie i z przyjemnością sprzedałem w lombardzie w Kulala Lumpur. Kiedyś te majki były zdecydowanie lepsze. Teraz na bank nie kupiłbym go drugi raz.
Znajomy, który zajmuje się na co dzień produkcją podpowiedział mi "podróbkę" Rode'a:
https://www.ceneo.pl/36478528

Miał i Takstara, i jego "markowy" odpowiednik. Testowali w ekipie kilka tygodni i nie było praktycznie żadnych różnic. Do zamówinia na Aliexprees za 150 zł. :)
Wiadomo, że to nie jest wysoka półka, ale na nasze produkcje to lepiej niż dobrze. 😉

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66041.52
ETH 3064.94
USDT 1.00
SBD 3.69