Tryptyk

in #polish6 years ago

image

Im bardziej poznaję ludzi, tym bardziej moje serce otwiera się na nich. Miałam ostatnio trudny czas poszukiwań i zrozumienia dla świata, poprzez różne sytuacje prozy życia. Odpuściłam sobie wiele żalu, złości, wiele słabości, które gdzieś tkwią we mnie staram się na nowo pokochać, bo one będą. Nie odejdą. Ja od siebie nie ucieknę. Jedyne co mogę to zrozumieć siebie i cieszyć się z tego, kim jestem.
W poszukiwaniu istoty piękna towarzyszą mi piękni ludzie - tacy, którzy mają dusze przepełnione pasją, wolę życia i to właśnie, tę istotę serca widać przez ich oczy.
Vaselenka razy 3.
image

image

Sort:  

Thanks for using eSteem!
Your post has been voted as a part of eSteem encouragement program. Keep up the good work! Install Android, iOS Mobile app or Windows, Mac, Linux Surfer app, if you haven't already!
Learn more: https://esteem.app
Join our discord: https://discord.gg/8eHupPq

Ja za to od pewnego czasu stałem się strasznie zamknięty na ludzi, ponieważ nie mam z nimi wspólnego języka, nie interesuje mnie ludzi uśpionych w matrixie. Teraz jednak powoli zaczynam otwierać się z powrotem na ludzi, ponieważ natrafiłem na miejsce w, którym dużo wspaniałych świadomych duszyczek. Pozdrawiam

Pozdrowienia i powodzenia w pracy!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62014.91
ETH 2410.27
USDT 1.00
SBD 2.50