The Magician at South Kensington

in #polish7 years ago

Tym razem chciałabym się z państwem podzielić moimi fotografiami wykonanymi w Londyńskim South Kensington, po jednej z moich wielu wycieczek do Victoria and Albert Museum. Zrobione jednym z pierwszych moich aparatów, Sony Alphą bez żadnej obróbki fotograficznej.
Londyn to mój dom. Tam dorastałam i odnalazłam się oraz to co tak naprawdę chce robić w życiu.
Uwielbiam tę dzielnicę Londynu, która jest niezwykle piękna i szczególna w moich wędrówkach. Znajduje się tam Polskie Ognisko założone przez generalicję polską po II wojnie światowej. Na Thurloe Street, nieopodal Ogniska, znajduje się również bardzo słynny obiekt, restauracja Daquise, również polska, założona w 1947r. Do dziś jej właścicielem jest Polak, pan Zygmunt. Również mieszka tam mój bliski przyjaciel, major Sergiusz Paplinski ps.”Kawka”, partyzant, podkomendny Antoniego Hedy „Szarego”.
Nie mogłabym nie wymienić polskiej, chrześcijańskiej parafii Little Brompton, która znajduje się obok monumentalnej Brompton Oratory.

Lecz wróćmy bliżej Muzeum. To tam spotkałam pewnego Magika, któremu udało się zatrzymać pogrążonych w rutynie i gonitwie dnia codziennego dorosłych.

8596AFCE-79E1-42DB-A0A5-356E4192958F.jpeg

DB8B3C51-1B2B-4FDE-B464-84E738826D3D.jpeg

AA6508C7-BC34-4D9A-98B4-6A38A989E5E4.jpeg

161556EE-65E2-4AC9-AB34-CF18A4E1A2D7.jpeg

Sort:  

Pisz więcej o Londynie - może mnie przekonasz do tego miasta :)

World of Photography Beta V1.0
>Learn more here<

You have earned 5.05 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.01
Server time: 08:11:27
Account Level: 1
Total XP: 120.65/200.00
Total Photos: 11
Total comments: 2
Total contest wins: 1
And have also received a 0.19 percent upvote.

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

I just upvoted You! (Reply "STOP" to stop automatic upvotes). Do społeczności: Jeżeli uważasz że głos został przyznany niesłusznie, przedstaw krótkie uzasadnienie w odpowiedzi do tego komentarza.

kindly follow back and upvote my posts please..

Ja za samym South Kensington średnio przepadam - zbyt dużo turystów, chociaż tam moim ulubionym miejscem bez nich są te boczne uliczki typu mews, doprawdy urocze i fotogeniczne! Można błądzić między nimi godzinami!

O tak, jeden z moich przyjaciół ma dom w Mews na Knigthsbridge. Czysta magia <3

Ostatnie zdjęcie świetne, przekonało mnie do upvota :) Może plotę bzdury bo się nie znam, ale jak dla mnie to świetnie widać grę cieni na tym budynku, dobry kadr - i ta całość tworzy świetne tło dla tych baniek mydlanych :)

Dziękuje serdecznie <3

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68236.23
ETH 2643.41
USDT 1.00
SBD 2.70