Jeden do jednego

in #polish5 years ago (edited)

Rysunek prasowany węglem. W skali jeden do jeden. Papier 100x70. Jestem najbardziej dumna z tego dużego rysunku w tym roku. Nie tylko istotne jest, ze widzę postęp z zeszłego, ale również zmianę w świadomości rysowania. Być może dlatego, ze w tym roku trafiłam na dobrych nauczycieli. I mam lepsze okulary.
Jest to kawał pracy wbrew pozorom niektórych. 5 godzin rysowania na dużym papierze, stojąc przy sztaludze. Jest to każda moja myśl włożona w pracę. Każda wątpliwość, każda słabość i zdeterminowanie.
Zdaję sobie doskonale sprawę, że to dopiero początek mojej drogi artystycznej, że moja świadomość światła, cienia, formy i koloru dopiero się kształtuje. Zdaje sobie sprawę, ile jeszcze potu i łez mnie czeka. Ale nie wyobrażam sobie życia nie ucząc się, nie próbując. Nie wyobrażam sobie rzeczywistości bez tworzenia.
Jeden do jednego. Płótno i ja. Ja ze sobą.
Pisanie tego zajęło mi kilka minut. Dobra praca zabiera godziny.

image

Sort:  

Super! :) Ważne że cały czas idziesz do przodu i się rozwijasz!

Witaj, jestem botem patrolującym #pl-artykuly.
Twój post nie spełnia podstawowej reguły #pl-artykuly dotyczącej długości wpisu.
Wyedytuj go dopisując więcej treści lub usuń tag - dziękujemy!

Więcej o regulaminie możesz przeczytać w podanym linku.

Twój post został podbity głosem @sp-group-up oraz głosami osób podpiętych pod nasz "TRIAL" o łącznej mocy ~0.20$. Projekt wystartował 14.05.2019, lista osób z naszego triala oraz wszystkie podbite przez nas posty zostaną opublikowane we wtorkowym raporcie z działalności @sp-group w dniu 21.05.2019.

@michalx2008x

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64386.10
ETH 3142.17
USDT 1.00
SBD 3.98