Witam społeczność Steemit!steemCreated with Sketch.

in #polish6 years ago (edited)

Notepad++_v6.9.2_on_Windows_10,_with__Hello_World__source_code_in_C_programming_language.png

Nazywam się Michał Bury i postanowiłem rozpocząć działalność na tym portalu. Spodobała mi się koncepcja tej strony i mechanizm funkcjonowania, który wymaga od autora jego własnej pracy i dbałości o jakość tworzonych przez niego treści. Interesujący są też ludzie, którzy zebrali się wokół Steemit. Miałem okazję obserwować działalność innych, w czasie oczekiwania na utworzenie konta i wtedy całkowicie przekonałem się do tej platformy, i postanowiłem stać się częścią jej. O całej platformie dowiedziałem się dzięki Atorowi z Wideoprezentacje, a podstawową wiedzę zdobyłem od Carrionera.

Kim jestem?

Jestem młodym człowiekiem, który interesuje się światem, a zwłaszcza jego społeczną stroną. Miałem okazję publikować moje prace na różnych portalach internetowych, jednak postanowiłem pójść inną drogą i spróbować tutaj. Będę pisać głównie o polityce, historii, gospodarce, biznesie, technologii. Jednak od czasu do czasu wyłamie się z tego schematu i pewnie napiszę na inny, luźniejszy temat. Oprócz wyżej wymienionych zainteresowań lubię koszykówkę, podróże i dyskusje na wszelakie tematy.

Co zamierzam tworzyć?

Przegląd prasy - ta seria miałaby na celu pokazanie najważniejszych lub interesujących wydarzeń dnia/kilku dni (jeszcze nie zdecydowałem w jakiej częstotliwości seria mogłaby się ukazywać) z moim komentarzem. Czyli obiektywna informacja w 100% potwierdzona + mój subiektywny komentarz.

Kalendarz historyczny - okazjonalne wpisy z okazji ważnych historycznych dat, w których będę wspominał daną postać lub wydarzenie. Tutaj będę starał się omijać wtykanie moich przemyśleń, poglądów. Jednak nie obiecuję tego :D.

Nowe odkrycia, wynalazki - jak sama nazwa mówi, będę starał się opisać nowe odkrycie naukowe lub nowy wynalazek. Tutaj będę spekulował, jak on/ono może przydać się człowiekowi albo zaszkodzić itd.

Oprócz tych 3 serii mogą pojawiać się, jak wspominałem luźne wpisy, które pewnie będą odbiegać tematyką, ale mam nadzieję, że nie jakością.

Pozdrawiam wszystkich użytkowników i cieszę się, że rozpoczynam moją przygodę z Steemit!

Sort:  


Welcome to Steem @flmh49.

Do read A thumb rule for steemit minnows - 50:100:200:25 for starter tips.

Spend time reading Steem Blue Paper to know how Steem blockchain works and if you still have any queries ask them on our Ask me anything about Steemit post and we will try to answer that.

All the Best!!!

@flmh49, I gave you an upvote on your post! Please give me a follow and I will give you a follow in return and possible future votes!

Thank you in advance!

Witaj na Steemit. :)

Dzięki, mam jedno pytanie: od razu po wpisie zaobserwowało mnie 100 osób, to są jakieś boty? Pewnie tak, bo mają strasznie dużo obserwowanych.

Hehe tak, to są boty, mnie ponad 100 osób obserwowało zanim dodałam pierwszy post. Jeżeli chcesz troszke o tym poczytać to odsyłam cię do mojego postu po miesiącu korzystania ze steemit:
https://steemit.com/polish/@julietlucy/poradnik-jak-przetrwac-pierwszy-miesiac-na-steemit

Witaj :)
Może w pierwszym poście warto było by dodać tag #introduceyourself wtedy więcej osób powinno do ciebie trafić.

Dzięki za radę:)

Welcome to Steem! Partiko is a fast and beautiful mobile app for Steem and we upvote our users to help them grow! Please feel free to download the Android app here and the iOS app here.

To get more upvotes, please join our Discord server here: https://discord.gg/N7Et97G

Congratulations @flmh49! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You made your First Vote
You made your First Comment
You got a First Vote
You got a First Reply
Award for the number of upvotes received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 63566.44
ETH 2483.51
USDT 1.00
SBD 2.67