Jestem uchodźcą.

in #polish6 years ago (edited)

Nie jestem do końca pewny, co robię na Steemit. Przed miesiącem zlikwidowano mi konto publiczne konto na facebooku, bez podania przyczyny, bez rozwiązania ze mą umowy, którą przecież zawierałem, chociażby wtedy kiedy Cukrowagóra ograniczał zasięgi i trzeba było sponsorować posty. Widząc początek końca, postanowiłem uciekać, byle gdzie, byle tylko dalej. Tak znalazłem się tutaj. Stałem się facebookowym uchodźcą.

Czego oczekuję od Steemit? Chyba przede wszystkim świętego spokoju. Nie wymuszania opłat, nie ograniczania zasięgów, nie usuwania mi postów i konta. Chyba tyle.
kkw.jpg
Co mam do zaoferowania? Kilka ciekawych opowieści, domorosłą publicystykę, parę historii, których nigdy nie przeżyłem, jednak zdecydowałem się opisać. Na steemitowym blogu chyba bardziej celuję w nieokrzesane formy literackie, niż publicystykę. Tak na prawdę dopiero okaże się co będzie.

Dla tych, którzy mnie nie znają: Filip - obywatel królewskiego stołecznego miasta Krakowa. Historyk, publicysta, gryzipiórek.

Społecznie działam w Stowarzyszeniu Trzecia Droga. Publikuję na portalu 3droga.pl Prowadzę bloga na Steemit.
IMG-20170527-WA0002.jpg

Sort:  

witaj - czekamy na kolejne wpisy :)

Dzięki! Mam nadzieję, że się wkręcę :)

ćześć! W krakowie dosyć dużo się steemowo dzieje, więc trafiłeś. ;)

Właśnie dostrzegłem, że przegapiłem meetup!

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 58132.39
ETH 3138.08
USDT 1.00
SBD 2.44