Spamerskie telefony

in #polishlast year

Niestety coś się zmieniło i nagle mój telefon stał się celem spamerskich botów. Potrafią gnojki dzwonić 2x dziennie w różnych porach i ratuje mnie to, iż Google ma listę na swoich serwerach tego typu śmieci i ostrzega mnie zanim odbiorę.

Niestety coraz bardziej myślę o LineageOS i boję się, że nie będę w stanie efektywnie walczyć z takimi gnojami. Może ktoś wie czy jest jakiś bloker Open Source takich numerów (chociaż może uda mi się samemu napisać xD).

W skrócie wygląda to tak, że dostajesz telefon, podnosisz - a tam na dialerze informacja, że to może być spam, oczywiście nieznany numer. Wpisujesz w Google - Natrętny marketer / Bot.

Znalazłem w dialerze opcję, która z automatu rozłącza takie połączenia. Ale boję się, że kiedyś pominę coś ważnego, bo cholera wie co jest w tych listach Googlowych. Może jakiś nielubiany urzędnik państwowy i będzie przypau.

Ciekawi mnie skąd mają mój numer też. W sensie zapewne z wycieku, bo jak to inaczej, ale którego? Czy nie powinienem zostać poinformowany, że no niestety, twój numer wyciekł? Ale widocznie mój telefon nie jest daną osobową albo po prostu firmy mają wyjebongo.

Nie polecam


Posted from https://blurtlatam.intinte.org


You can read this text in the original on the Blurt platform.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61861.45
ETH 2995.16
USDT 1.00
SBD 2.48