You are viewing a single comment's thread from:

RE: W poście nr 2 opowiem jak tu trafiłem

in #polish6 years ago (edited)

Ja bym na twoim miejscu nie skupiał się 4 godziny dziennie na Steem, a poszukał pracy w branży krypto (albo ogólnie).

W międzyczasie Bitradio masz, za słuchanie radia płacą jakieś tam grosze; chyba dziennie 10 czy 20 centów można zdobyć. Wiem, że to niewiele, ale radio w teorii to przyjemność, także tego :P

Może (ale za naprawdę grosze) bym coś znalazł dla ciebie (wpisać coś, przekopiować, takie typowe proste rzeczy) - zobaczymy

Warto pisać 1 wpis dziennie, ludzie nie mogą zagłosować na każdy (w sensie mogą, ale nie opłaca się), więc produkujesz się wtedy na marne

Sort:  

Właśnie sprawdzam to bitradio, chociaż to faktycznie grosze. Jeśli chodzi o dodatkowe zajęcie to założyłem konto na upworku i dziś cały dzień będę wysyłał oferty, może coś znajdę dodatkowego. Jeśli masz coś do zrobienia nawet za te grosze to ja z chęcią przyjmę! 1 wpis dziennie, tak wiem o co chodzi, nie spamować, nie męczyć ludzi sobą. Te 4 h na Steemit to tak napisałem po prostu, na takiej zasadzie, że trochę mógłbym i tu spróbować.

Z tym Bitradio to dałoby się założyć tam konto, np. na 100 osób? Mieć otwartych na raz 100 zakładek i mieć te około 50zł dziennie z tego? Tak do 200 osób bym ogarnął i mój sprzęt myślę że też dałby rade. Jak możesz to daj znać co myślisz o tym pomyśle @fervi takie 50zł dziennie dałoby mi już te 1500zł miesięcznie do puli której potrzebuje.

Limit to 4 max, z czego i tak warto mieć 1 - 2. Natomiast cóż, też bym nie szedł w tę stronę (bo i tak komputer nie wyrobi), ale takiego dodatku do spłat.

właśnie odkryłem, że i tak trzeba co około 3 godziny przejść test captcha i co do opłacalności to z moich wyliczeń wynika, że jest to około 6 BRO za 24 godziny ciągłego słuchania więc 0,6$ za dobę a nie 6$ chyba, że coś źle ja policzyłem

Może zwiększyły się zarobki :P Natomiast faktycznie nie są duże pieniądze za słuchanie, ale zawsze nie wiem; 50zł miesięcznie może wpadnie, a jak nie to z 20 ... bliżej do celu

Tak tak zgadza się, ale po prostu przez tą captche nie zrobię tego na dużą skale. Dzięki wielkie! :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57034.02
ETH 3084.35
USDT 1.00
SBD 2.41