Sort:  

Fajnie, dlatego przestałem się tutaj udzielać. Przyjdzie neofita, zobaczy niedopatrzenie i szuka gównoburzy. Fervi raz tak powie, raz powie inaczej niczym przenajświętszy rabin.

Niedługo Steemit będzie miastem botów i do tego doprowadzają właśnie tego typu działania. Kurs zleciał i będzie pukał w dno, bo takim samym dnem będzie domorosła "moderacja". Według zasad pisanych dla partii kanapowej.

Ktoś patrzył na treści autora? Przecież to przepisywanie bieda artykułów, które gdzieś się przebiją na wykopie. Jest ok, bo taka jest mądrość etapu. Potem nie będzie ok, bo za dużo steemów będzie miał autor. I tak w koło Macieju, a głupim radość.

Jeśli chodzi o Politbiuro, to ono zatwierdza tego typu praktyki. Stalin też miał mądrości etapów i na kolejnym zabijał swoich przybocznych, aby nie urośli. Wzorce są, tylko rządzić nie ma czym, bo polska społeczność to nadal plankton XD

Ta platforma jest po prostu skazana na śmierć. Nie przez kurs, a przez społeczność, która też na ten kurs wpływa. Polska społeczność nigdy nie będzie się liczyć, bo nie liczy się z własnymi członkami. Co najwyżej może pełnić świetną rolę łechtania ludzi z niewielkim przyrodzeniem. Pozdrawiam serdecznie.

Dzięki, w punkt :) Jesteśmy na Steemit nieliczną grupą a chlamy się jak najwięksi wrogowie. Panie, Panowie - róbmy swoje :)

MK myślisz że ktoś to robi specjalnie :( Bardzo skrzywdziliście człowieka tylko dlatego że ktoś zrobił gównoburze ale cóż taki wkałd jaki ma pan Sławek Mazur w Steemit można przekreślić jednym wpisem . Chłopak miał ból dupy bo steempres mu dawał bonusy a jemu nie i wylał swą flustracje na łamach seemita i reszta prawych stemitowców okrzykneła go złodziejem i oszustem ..... Chłopak był rozpoznawany na steemicie a wy polaczki cebulaczki zrobiliście z niego złodzieja bo powielił 6 zdjeć na prawie 1000 jakie wrzucił to jest kurestwo . I teraz dzieki temu steem pres go zablokował ale jak dawał na wsparcie to było ok taka moralnośc Kalego . Cieszysz się @ratelmiodozer że jak pies ogrodnika sam nie dostaniesz ale drugiego ujebiesz . Ale to jest Qrwa żenujące .

Żenujący to jest Twój komentarz, który z rzeczywistością nie ma nic wspólnego. Co ja takiego złego zrobiłem? Napisałem tylko prawdę. Nic więcej. Napisałem, że dubluje zdjęcia co jest faktem i jako dowód załączyłem screeny. Nie oceniałem tego. Nie napisałem, że to dobrze czy źle. Do oceny pozostawiłem każdemu z osobna.

Nie ja mu zablokowałem głosy od botów- nie mam takiej władzy.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60701.29
ETH 2637.06
USDT 1.00
SBD 2.52