You are viewing a single comment's thread from:

RE: Moje delegacje zostały wycofane

in #polish6 years ago (edited)

Cóż, chciałem cię przeprosić za obrażenie cię w tym poście (który zaraz wyedytuję) [ale tak by nie było "zamordyzmu"] i w innych, które cię atakowały

https://steemit.com/polish/@fervi/re-mmmmkkkk311-re-fervi-re-wideoprezentacje-bo-wyborca-do-kretyn-ktory-wszystko-kupi-po-powinna-miec-takie-motto-20180708t184357306z

Myślę, że apogeum zła w organizmie wybiło szambo i wpadłem w pewnego rodzaju furię. Przepraszam.

Co do konta, nie jest moje, wszystko co mam ładuję w Steem Power

Przepraszam

PS. No i nikt ze znanych osób też nie jest, każdy się od konta odcina

Sort:  

Powinieneś też przeprosić wszystkich, których obrażałeś mówiąc ostatnio, że mmmmkkkk311 sypnął groszem i kupił ich, bo teraz widać, jak pan szarpnął smyczą i posłusznie stanąłeś przy nodze. Rozumiem zarobki z powodu cofniętych delegacji dla kuratorów spadną zarobki najbardziej plodnemu użytkownikowi...

Witam. Nie zachęcam nikogo do upvotowania mojej treści, a o zarobki się nie martwię. Gdyby to jedyne na czym mi zależało to miałbym parę innych bardziej dochodowych możliwości.

Na Steem nie zarabia się dużo co widzisz. 1-2 dolary to w miarę przyzwoity wpis. Czy warto walczyć dla 5zł?

Po prostu uważam, że poszło to za daleko ostatecznie i do niczego sensownego nie doprowadza.

Jak ktoś poczuł się urażony moimi wpisami to też przepraszam

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57296.76
ETH 3055.75
USDT 1.00
SBD 2.32