You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bo Wyborca to kretyn, który wszystko kupi. <-- PO powinna mieć takie motto

in #polish6 years ago (edited)

Nie chodzi o flagi, a o upvote debilu. Weź skończ edukację, bo robisz takie z siebie pośmiewisko, że szkoda gadać

Podobno przeczytałeś whitepaper, ale bez zrozumienia widocznie
A teraz flaguj komuchu jak ludzi za poglądy flagowałeś

Przeprosiny https://steemit.com/polish/@mmmmkkkk311/moje-delegacje-zostaly-wycofane#@fervi/re-mmmmkkkk311-moje-delegacje-zostaly-wycofane-20180711t084844748z

Sort:  

napisałeś

debilu

I co, poczułeś się obrażony? Tobie 10 razy każdy powtarza w kółko jak działa Steem. Ale nie, wielmożny pan zainwestował w kij kasy i teraz chce by mu każdy naskakiwał

Przeprosiny https://steemit.com/polish/@mmmmkkkk311/moje-delegacje-zostaly-wycofane#@fervi/re-mmmmkkkk311-moje-delegacje-zostaly-wycofane-20180711t084844748z

Teraz wiem o co chodzi. Żal Ci tyłek ściska gdy widzisz że ktoś ma więcej od Ciebie tokenów na koncie bo wg. ideologi której jesteś wyznawcą wszystcy powinni mieć po równo.

Ja za ciebie się wstawiłem, by cię bernie nie zmasakrował. Widać, że nie było warto. Na drugi raz będę informował o każdym twoim multikoncie.

Każdy cię informuje jak działa Steem, ale nie - mam hajs, więc wywalone. Pool rape? Nie dla mnie, upvotuje swoje komentarze 10 razy dziennie! Tak działa "wolny rynek". Każde oszustwo jest dobre, co?

Dlatego tobą gardzę.

Przeprosiny https://steemit.com/polish/@mmmmkkkk311/moje-delegacje-zostaly-wycofane#@fervi/re-mmmmkkkk311-moje-delegacje-zostaly-wycofane-20180711t084844748z

A ja Tobą, nie gardzę. Szanuję Cię jak każdą inną ludzką istotę ale nie zgadzam się z poglądami które głosisz.


Jeżeli jesteś kolegą Berniego to może byś mu wytłumaczył by przestał upvotować komentarze bota z drugiego konta które też jest botem? Uważasz że twój kolega postępuje ok? Dziękuję.

A rafalskiego też tak szanujesz? A nie, jego nie. I tak dobrze, że CHYBA już za poglądy nie flagujesz (co nie jest pewne), pytanie kiedy włączy ci się tryb "Podbój USA"

Przeprosiny https://steemit.com/polish/@mmmmkkkk311/moje-delegacje-zostaly-wycofane#@fervi/re-mmmmkkkk311-moje-delegacje-zostaly-wycofane-20180711t084844748z

Widzę że to Ty go nie szanujesz. Nazwiska pisze się z dużej litery. Co do upvotowania własnych komentarzy to już kiedyś tłumaczyłem twojemu koledze, robię to dlatego by wynagrodzić sobie stracony czas na dyskusji z lewakami bo do was nic nigdy nie dociera.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64668.46
ETH 3173.45
USDT 1.00
SBD 2.58