You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zarządzam Chaosem, czyli słów kilka o byciu mamą i sobą w jednej osobie

in #polish6 years ago

Mazelin chyba jest z Krakowa, a ty z Warszawy - tak sobie podróżujecie jako Steem ekipa? :D

Sort:  

Mazelin (ups, zdradzam sekrety) i ja jesteśmy z Łodzi lub okolic. Znamy się z czasów licealnych i tak nam zostało. Avtandil jest teraz w Łodzi więc tu się wszystko zgadza :)
Chciałam napisać, że pół roku temu w Krakowie ostatnio się widziałam z Mazelin, ale nie! Jakoś na początku grudnia się widziałyśmy. Miałam nadzieję, że się uda ją skusić na 3-dniówkę w górach, ale... eh te przeklęte choróbska! Nie odpuszczę jej następnym razem (ale ona nie chce być na filmikach więc nawet "przypadkiem" w kadr mi nie wejdzie.

Mnie wiećej :D Wiesz, obie jesteśmy z Łodzi. Poznałyśmy się jeszcze jako nastolatki, a potem wyprowadziłyśmy się na dwa końce końce Polski. A przyjaźń trwa ;)

Rozumiem. Niestety (lub stety) czytając codziennie wszystkie wpisy użytkowników zaczynam kojarzyć co, kto i jak ... Potem czuję się jak jakiś Stalker (może opiszę to kiedyś na Steemit)

Chodząca encyklopedia użytkowników Steem :P

PS. No i wiem, że Mazelin jest z Łodzi, a teraz z smogolandii :D

Smogolandii :) DOBRE!
I nie przesadzaj z tym Stalkerem. Chcemy się dzielić swoim życiem, a Ty chcesz to czytać. I chwała Ci!

A my kiedy chlopskie spotkanie?😀

Chyba nie rozumiem kontekstu?

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59940.43
ETH 2988.79
USDT 1.00
SBD 3.61