You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak właściwie zaczęła się moja przygoda z muzyką?

in #polish6 years ago

Jeśli mogę sobie pozwolić, spokojnie. Pewnie próbujesz się szybko dorobić, ale tutaj nie jest to możliwe. Warto na spokojnie tworzyć wpisy, wydawać najlepiej raz dziennie lub rzadziej. Więcej wpisów oznacza zwykle mniejsze zarobki :P

Sort:  

Czytałem już tutaj posty na ten temat i możliwe , że regularne dodawanie wpisów w mniejszej częstotliwości pozwala na większe zarobki. W zasadzie jestem tutaj dopiero od maja, a posty dodaje kiedy mam czas. Generalnie chyba lepiej wychodzi mi pisanie tekstów do swoich kawałków niż publikowanie takich postów jak ten. A samych tekstów i utworów by tutaj wrzucić jeszcze trochę jest :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59367.33
ETH 3172.01
USDT 1.00
SBD 2.43