Sort:  

Odpowiem wymijająco, kiedyś, jak byłem młodszy, dosyć często słuchałem kawałka z tym tekstem, z płyty dr.Dre 2001 ;) Wiem do czego pijesz, ja z natury jestem roztrzepany i ciężko mi się skupić na 1 rzeczy, podczas pisania tego miałem natłok myśli, wyszło to bardzo długie, czego się nie spodziewałem, wiem, że tekst przydałoby się dopracować, usystematyzować itp, bo jest chaotyczny trochę. Zabieram się niedługo do czytania Twojego artykułu, bo podobno ciekawy i muszę obczaić Twojego bloga bardziej, bo nie wiedziałem, że programujesz, też próbuję coś ten temat ruszyć, mam nawet wymyśloną pewna grę, tylko muszę ją przełożyć na kod, a tego nie umiem póki co. Zastanawia mnie, dlaczego nie używasz do programowania np unity, chyba do gry typu marynarzyk by się nadał, czy jest zbyt rozbudowany na te potrzeby?

Mój umysł cannot into 95% języków programowania i tak dalej. Parę razy zaczynałem zabawę w Javascript, Python, Perl, C++ i paru innych i nie rozumiem ich. Dlatego marynarzyk w Gej mejker

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62835.77
ETH 3392.04
USDT 1.00
SBD 2.50