You are viewing a single comment's thread from:

RE: Uwaga na Strimi !!! To nie nowy wykop a zakop !!

in #polish6 years ago

Jak już mówiłem, według mnie dobrze, że dostaliście flagę.

Samo zalinkowanie jakiegoś artykułu i skopiowanie fragmentu treści nic nie wnosi do łańcucha Steem, więc takie coś powinno się piętnować.

Dodatkowo widzę, że mogliście zmienić opis. I to by wystarczyło - napisać coś WŁASNEGO, przykładowo wasze zdanie odnoszące się do znaleziska. To już by podniosło wartość posta.

IMO bot dobrze zrobił. Na Steemit też samo wrzucenie linka i skopiowanie treści z artykułu też jest piętnowane. A Strimi pozwala zmienić opis na własny, więc to już jest po prostu lenistwo autorów znaleziska. Tyle.

Sort:  

Człowieku to jest wprowadzenie w błąd przez portal Strimi .pl ile razy mam Ci to tłumaczyć. Miał działac jak Wykop.pl a działa jak zakop ale widze Ty kolego tego nie mozesz zrozumieć . Ilu userów ma dostać flage na starcie przez to że Strimi.pl wprowadza w błąd . po to jest ten wpis by przestrzegać

Ale ja nigdy nie broniłem Strimi. Przecież sam pisałem w dyskusji na Discordzie, że to wina autora platformy, że nie wymaga unikalnego opisu. I tak, zgodzę się, że to jest poniekąd wprowadzanie w błąd, bo ludzie są przyzwyczajeni do znalezisk z Wykopu, gdzie dajesz link, opis możesz skopiować i tyle.

I tu wchodzi druga strona medalu. Każdy, kto myśli że samo wrzucenie linka i skopiowanie fragmentu tekstu pozwoli zarobić na platformie, jest w błędzie. Zdrowa logika podpowiada już, że wpis nabierze jakąkolwiek wartość, gdy będzie podstawą do dyskusji, a do tego jest potrzebna opinia autora znaleziska.

Więc - zgadzam się, że Strimi wprowadza w błąd, ale jednak gdyby nie lenistwo przy opisach, to nic by się nie stało.

Ale skoro twórca portalu pobiera 15% to powinien sie poczuwać do tego że userzy przez jego niekompetencje dostają flage.... Jeśli piszesz artykuł do gazety takiego paszkwila to redakcja też odpowiada za skutki takiej publikacji.

Tak, powinien się poczuwać do dostosowania strony do całokształtu Steem. Ale to już jego problem, najwyżej ludzie przestaną korzystać ze Strimi, a on przestanie zarabiać.

Tylko szkoda ludzi, którzy dostaną flagę przez brak informacji.

Dubel mi się wysłał. :(

Gościu - tu nie chodziło o zarabianie na platformie, bo na Strimi nie zarobisz. Nowi użytkownicy mogą zrobić jednak fajną społeczność na Strimi i innych platformach Steema. Jednak może mówić dziad do obrazu. Aż zapytam, czy mam rację nie ciebie, ale swoich nauczycieli od marketingu w sieci, którzy niejeden portal rozbujali. Jednak intuicja oraz doświadczenie wyniesione z zajęć będzie mi podpowiadać, że Strimi miało szansę wzmocnić Steemit, a nie go osłabiać.

Zaraz ktoś inny stwierdzi, że jak wrzucamy coś z naszych stron, to też jest autoplagiat i uj. Będzie nowy bot, do którego nie pogadasz, bo jego twórca będzie również pewny swojej zajebistości. Cheetah mi nie przeszkadza, bo jeszcze nie oflagował mi artykułu z naszego serwisu, więc informuje, ale nie szkodzi. Każdy może sobie zweryfikować, czy my to my. Zresztą - na Twoim blogu zauważyłem jeden wpis, który z powodzeniem mógłby zasłużyć na idiotyczną flagę.
Machina

Przeczytaj najpierw resztę moich komentarzy, potem dopiero pisz własny.

Nie wiedziałem, że Strimi automatycznie wypełnia pole opisu fragmentem linkowanego artykułu.

Więc jest to lenistwo autora znaleziska, że opis jest skopiowany, ale wynika to z niekompetencji twórcy platformy (automatyczne wypełnienie pola) i braku informacji, że skopiowany opis może być potraktowany jako plagiat. Gdyby taka informacja była, to z pewnością ludzie pisaliby własne opisy. Nie twierdzę, że nie. Po prostu doświadczenie z Wykopu przysłoniło wam to, że łańcuch Steem może mieć inne zasady, a zaufanie do Strimi - że wszystko, co robi się automatycznie, jest robione poprawnie.

I tak, bot powinien najpierw podawać informację, potem dać czas na odwołanie się od niej (powiedzmy doba lub dwie) i dopiero po upewnieniu się, że to plagiat/spam - dać downvote.

I jestem ciekaw, który wpis ode mnie mógłby zasługiwać na "idiotyczną flagę". :P

Co do końcówki - chcesz zagrać w grę i zgłosić to do policji downvotującej? XD Bez zgody Twojej, w grę grać nie będę, bo Steemit nie powinien być drugim YT, gdzie sobie rajdują konta. Jak lubisz ryzyko, to na twoją odpowiedzialność mogę to zrobić XD Jak w pokerku mówią - jest ryzyko, jest zabawa.

Grać w nic nie zamierzam. Po prostu jestem ciekaw, który wpis według ciebie kwalifikuje się do "idiotycznej flagi" i dlaczego. Przecież jak zrobiłem gdzieś jakiś błąd, a nikt mi go nie wskaże/nie uświadomi mnie, to nie będę miał jak go naprawić i przestać popełniać, tak? :P

To się nie dowiesz XD Właśnie o to nam chodzi, że nam nikt nie wskazał błędu, tylko jakaś Steemitowa policja z botami od razu nam rzuciła flagę. Dobrze, że możesz poczuć się tak, jak my.

Nie chcesz mówić, to trudno, mi to wsio rybka. Staram się dawać dobry content i nigdy nie opublikowałem posta, który nie zawiera mojego wkładu.
I tyle.

Jesteś pewien że to głownie wina Strimi a nie czasem samozwańcza policja @steemcleaners ?

W mojej ocenie to wina bota.
Machina

Moim zdaniem bardzo się mylisz, jak ktoś poda wartościowy link do artykułu to fajnie jest sobie poczytać. Sam pewnie nigdy bym do tego nie dotarł. Cały pomysł @steemcleaners jest delikatnie mówiąc do du... i demotywuje. Jeżeli chcą wyszukiwać plagiaty to wystarczyłoby nauczyć bota zostawiać komentarz z informacją że jest to plagiat i ocenę pozostawić czytającym a nie jakać banicja na czarnej liście. Z drugiej strony @wedkarstwo i @piewca daliście ciała jeżeli zrobiliście ctrl+c i ctrl+v z oryginalnego artykułu. Tekst jest wasz? Jeżeli nie to wypadałoby chociaż na końcu wspomnieć o źródle (pewnie to zrobiliście), niestety nie mam linku do tego wpisu i nie mogę tego zobaczyć. Jestem tu dość krótko, pomysł i ogólny zamysł jest spoko, ale bardzo mnie denerwuje że jakiś wieloryb napisze 2 zdania i dostaje 45637489473$ z upvotów a ciekawe materiały znikają z nowych szybciej niż błyskawica…

Źle rozumiesz sytuację. Podanie linku do fajnego artykułu jest jak najbardziej dobre - ale z własnym opisem, a nie skopiowanym całkowicie z tego artykułu. Przecież wystarczy napisać dwa zdania od siebie, co autor znaleziska o tym uważa lub jakieś tl;dr dla osób, które chcą wiedzieć, czy opłaca im się czytać artykuł. Kopiowanie to jest lenistwo.

Ale już wiem, że Strimi robi to automatycznie (tj. kopiuje fragment artykułu), dlatego nie winię autorów znaleziska. Po prostu zaufali platformie, a ta ich oszukała.

Zjeby powinni dostać @steemcleaners bo na pewno wiedzą jak wygląda dodawanie znaleziska...

To też. Powinni zmienić działanie bota. Najpierw informacja o możliwym plagiacie (jeżeli tekst jest dokładnie taki sam), potem doba lub dwie czasu na odwołanie się (i udowodnienie, że to nie plagiat), a potem, zależnie od decyzji - downvote lub edycja komentarza, że to nie plagiat.

Bo jednak znalezisko też może być plagiatem, więc nie mogą od tak sobie wyłączyć bota dla Strimi.

Akurat SteemCleaners to dobra rzecz i potrzebna. Natomiast to nie działa z automatu (chyba, że coś zmienili), a na zasadzie zgłoszenia.

Materiały z przed 1939 nie posiadają praw autorskich z automatu ich publikacja jest dopuszczalna chyba że są oznaczone i nie jest to plagiat to samo z materiałami produkowanymi prze 3 rzesze. Tam widzę na Discordzie SteemCleaners jakiś Polak dostał flage za dowcipy no to juz korek. Ciekawe jak to sie ma utworów osieroconych a to w 99% dowcipy .Tam widze że ktoś powołał sie na Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2012/28/UE w sprawie niektórych dozwolonych sposobów korzystania z utworów osieroconych. i twierdze że SteemCleaners ma na to wywalone.
No po takiej odpowiedzi to nie wiem.
Because we are allowed to flag what we want to and we are allowed to call it plagiarism.

Fajne ciekawe ilu z was zna twórców dowcipu .....SteemCleaners
And I don't think that these jokes belong to you. So add a source and add some original thoughts to make sure that you will not get flagged again.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67941.63
ETH 3279.94
USDT 1.00
SBD 2.65