You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kapusie, wszędzie kapusie…

in #polish6 years ago (edited)

Wiele analiz i przykładów z innych krajów, pokazuje, że to nie jest dobry i korzystny dla gospodarki ruch.

Jakie analizy? Można prosić o źródła? Raczej klienci mają jakiś zasób portfela i gdzieś wydadzą te pieniądze. Jak nie w sklepie to gdzie indziej. Dla gospodarki to raczej bilans wyjdzie na zero. Mniej korzystne jest to dla klientów, przynajmniej dla jednego — mnie. Bo ja lubię zakupy w niedzielę raz że mam więcej czasu, a w sobotę odpoczywam po tygodniu czy po samym piątku. Obawiam się że teraz w soboty będzie większy ruch, a nie bardzo lubię tłok.

Co do tego czy zgłaszać, to moim zdaniem do tego mają największe prawo właśnie handlowcy. Bo dla nich takie coś to zwyczajna nieuczciwa konkurencja.

Druga sprawa to że rząd nie kieruje się dobrem wszystkich obywateli, ale tylko jakiejś części swojego elektoratu. Bo nie jestem pewien czy wszyscy wyborcy PiS popierają ten eksperyment.

Tak jeszcze nie na temat, ale w Polsce mamy z tego co czytałem i widzę problem z słabą efektywnością pracy. Szkoda że ustawodawca nie poszedł w tym kierunku aby ulżyć pracownikom, a na pracodawcach wymóc zwiększenie efektywności. Sorry, ale jeszcze zdarzają się ludzie pracujący za 7zł za godzinę, pracodawca nigdy nie zainwestuje w porządny sprzęt aby zwiększyć efektywność pracownika tylko zatrudni ich pięciu. Bo to będzie tańsze. Nie zapomnę jak znajomy zobaczył, ekipę odgarniająca śnieg łopatami u mnie na osiedlu. U niego robi to dziadek porządnym traktorkiem, jest szybciej i lepiej. U niego w kraju ktoś ten traktorek wyprodukuje, a u nas wystarczą łopaty... prawdopodobnie z Chin.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59200.90
ETH 2601.74
USDT 1.00
SBD 2.41