Cześć, to mój pierwszy post!

in #polish6 years ago

Piątek, piąteczek, piątunio...cóż za idealny dzień na rozpoczęcie serii wpisów, które przyniosą mi sławę i bogactwo! Ach, już widzę te sportowe samochody, piękną, dużą willę z widokiem na morze i zacumowany jacht nieopodal piaszczystej plaży. A to wszystko na tle zachodzącego słońca gdzieś w ciepłych krajach. Oczywiście obok mnie będą się przechadzały wynajęte modelki, które zadbają o dolewanie drinka i wymienianie parasolek w szklance, a mój wynajęty fotograf będzie umieszczał kolejne zdjęcia na facebokowym fanpejdżu i Instagramie.

bicz.jpg

No dobra, żarty na bok. Wybaczcie ten hurraoptymizm, po prostu każdą sobotę mam wolną i co piątek bardzo się z tego cieszę. Ogólnie lubię piątki, to dobre dni. Można się wyszaleć, sobotę odchorować i w niedzielę funkcjonować normalnie. Wszyscy (oczywiście poza tymi, którzy muszą pracować w soboty, współczuję) wydają się milsi, kasjerka szybciej wydaje resztę, kierowca nie zajedzie drogi tylko kulturalnie poczeka, sąsiedzi z góry się nie kłócą, ktoś tam nawet drzwi przytrzyma. Tak, piątek to zdecydowanie dobry dzień.

Pomyślałem, że wykorzystam to popołudnie na przywitane się, bo jak wiemy, jest to jedna z podstawowych zasad kultury osobistej.

Cześć!

Formalności mamy za sobą, czas na małą seria pytań i odpowiedzi, dzięki którym poznacie mnie troszkę lepiej.

  • Kim jesteś?
    Reprezentuję bardzo przeciętny model heteroseksualnego związku 2+1 a nawet MMM czyli Mikołaj, Monika i Maniek. Ten ostatni to oczywiście kot a żeby było poprawniej politycznie, to dopiszę, że jest czarny. 24 latek, od pół roku mieszkaniec bloku, wyfrunięcie z rodzinnego gniazda obyło się bez dramatycznego, łzawego pożegnania.
  • O czym masz zamiar pisać?
    Interesują mnie głównie gry video, przy których uwielbiam marnować mój czas. Oczywiście, że będę pisał o nich, ale nie w formie recenzji czy zapowiedzi. Jakieś refleksje związane z nimi, garść osobistych wrażeń - nie chcę nikogo zanudzać, kto wie, może uda się zwrócić uwagę niezainteresowanych tym tematem. Poza tym lubię czytać i oglądać filmy, więc posty dotyczące tego segmentu rozrywki także z przyjemnością umieszczę. Jestem też w trakcie pisania opowiadań, których akcja rozgrywa się w cyberpunkowej, antyutopijnej Polsce, jeśli nie wylądują w koszu, to nimi też się podzielę.
    Poza tym moja dziewczyna lubi gotować, więc przepis na coś dobrego też wstawię. Kot jest wyjątkowo głupi, może jakiś jego wybryk w formie zdjęcia też wrzucę, czemu nie.
  • Dlaczego Steemit? Czemu nie założysz swojej strony?
    Odpowiedź jest w pierwszym akapicie. Nie mam ochoty na tworzenie swojej strony i zarządzanie nią, wystarczy, że muszę to robić zawodowo przez cały tydzień. Tak na poważnie, to podoba mi się ta platforma, polskie community, prostota i łatwy dostęp do wpisów, które mnie zainteresują. Poza tym, jest to stosunkowo młoda platforma, fajnie jest współtworzyć coś nowego.
  • Czy zdajesz sobie sprawę, że twój słomiany zapał doprowadzi do tego, że dodasz jeszcze jednego, góra dwa posty i przez swoje lenistwo porzucisz Steemita?
    Yyyyy, następne pytanie proszę.
  • Jakie plany na piątek?
    Dzisiaj na spokojnie, trzeba odpocząć po pracowitym tygodniu.

To tyle, nie będę Was dłużej zamęczał. Bardzo się cieszę, że mogę tutaj pisać razem z Wami i uczestniczyć w zielonym, steemitowym życiu. Miłego piątku, trzymajcie się ciepło!

Sort:  

Jestem ciekawa... szczególnie tych opowiadań! No, no! Może być ciekawie. Zdjęcie parasoleczek z drinków też wrzucaj. Muszę wiedzieć na co wydaję moje pieniądze!

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Congratulations @faroszek! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @faroszek! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67271.13
ETH 3515.41
USDT 1.00
SBD 2.70