You are viewing a single comment's thread from:

RE: Przyszłość Steem (Negatywna) - Na podstawie 3 tematu

in #polish6 years ago

Mi się podoba tutaj to że większość użytkowników to ludzie kulturalni, inteligentni i o bardzo szerokim spektrum zainteresowań. Czytając wiele wpisów człowiek czuje się zainspirowany do własnego researchu w tematach które go zainteresowały. Ja co prawda nie mam ostatnio zbyt wiele czasu na własną twórczość ale @fervi zainspirował mnie tematem gier opensourcowych i przygotowuję pomału w głowie wpis dotyczący paru nostalgicznych tytułów. Inspiracje i chęć dzielenia się wiedzą i swoimi pasjami - to mi się tu podoba.
Bardzo działają mi na nerwy wpisy dwu-trzyzdaniowe sygnalizujące jakiś temat - które często zresztą są kopią wpisu z jakiegoś innego portalu Tyle się tu mówi o tym że promowane są własne treści - a kopiuj/wklej ma się dobrze. Musiałem usunąć ze Steem Enchancera obserwowanie #polish bo to nie na moje nerwy.
Myślę że przyszłością tej platformy są ciekawi ludzie i należy ich tu ściągać - sam nagabuje Marka z Ekwipunku Dźwiganego Codziennie żeby zaczął publikować ale ciężko idzie. Wielu twórców nie zna steemit i nie wierzą w jej sposób działania Edukuje jak mogę ale ciężko idzie - staram się dołożyć chociaż mikro cegiełkę do rozwoju i chciałbym żeby każdy z nas tak robił - możesz nie pisać ale jeśli widzisz ciekawą, niszową twórczość - powiadom autora i zachęć do odwiedzin :) Jestem pełen nadziei jeśli chodzi o pozytywny rozwój :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 63564.17
ETH 3401.08
USDT 1.00
SBD 2.45