Cel Steemit - Budowa domu #9

in #polish7 years ago

Hej, dzisiaj kolejna aktualizacja celu. Ostatnio kurs Steem poszybował do doły ze wzgledu na kolejny fork Bitcoina, troszkę minąłem dobry termin na zakup, bo teraz jest świetny ale trudno :)

Dzień 48 (+9):
17608 SP (+63)
Wypłaty: 478 SBD (+200)

Sort:  

Łap 0,01$ na cel! :D
Jeszcze jestem mały i słaby mój głosik.

Dzięki grosz do grosza ^^

Grosz do grosza i będzie kokosza :p

Jeszcze i ja się dorzucę, też jeszcze nie jestem za wielki, ale jak to mówią, grosz do grosza i będzie....

Ooo zawsze jak widziałem twój nick myślałem żeś kobieta :) Dzięki grosz do grosza a będzie nasza społeczność silna :)

Jesteś już drugą osobą która mi to pisze.Andzi nie Andzia
Po Polsku Andrzej, mieszkam w Holandii a Holendrzy mają problem z moim imieniem i zostałem Andzi już się przyzwyczaiłem, nawet Polacy już tak na mnie wołają.

This post recieved an upvote from minnowpond. If you would like to recieve upvotes from minnowponds team on all your posts, simply FOLLOW @minnowpond.

    To receive an upvote send 0.25 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
    To receive an reSteem send 0.75 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
    To receive an upvote and a reSteem send 1.00SBD to @minnowpond with your posts url as the memo

Oddemnie nawet nie 0.01$ 🤣🤣 Powodzenia

Dorzucam cegielke:)

Skąd ty masz tyle Steemów XD

Troche zainwestowalem, ale w zlym jak sie okazalo momencie ale trudno lecimy dalej ^^

This post has received a 10.6 % upvote from @boomerang thanks to: @elysiian

@boomerang distributes 100% of the SBD and up to 80% of the Curation Rewards to STEEM POWER Delegators. If you want to bid for votes or want to delegate SP please read the @boomerang whitepaper.

This post has received a 1.54 % upvote from @booster thanks to: @elysiian.

Jak zainwestowales w sile glosu? Czy w boty lepiej ?

W sile glosu i stworzylem wlasnego bota.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66569.64
ETH 3235.92
USDT 1.00
SBD 4.31