Używanie busy.org

in #polish6 years ago

Hej !

Widzę, że malo który artykuł na polskim kanale jest
z tagiem 'busy' a szkoda. Przedstawie wam dzisiaj jak należy używać tego portalu do dodawania postów !

Obecnie najmniejszy głos od busy to okolo 0,70$ w steemit czyli pewnie 3-4 dolary sbd. Według mnie to bardzo dużo i pozwoli szybciej nam się rozwijać.

Im więcej ludzi nas obserwuje tym większy głos otrzymamy od nich ( zależy to od łącznej liczby SP obserwujących)

Krok po kroku jak używać busy.org:

  1. Na początek wchodzimy na strone busy .
  2. Przechodzimy do logowania (rys.1)
  3. Pozwalamy aplikacji busy.org publikować w naszym imieniu posty (obsługiwane przez Steemconnect, a więc bezpieczne i wymagane) (rys.2)
  4. Logujemy normalnie tymi samymi danymi co do steemit.com lub cokolwiek używacie, na tym rysunku na czerwono l także więcej Steemconnect jeśli ktoś chce poczytać (rys.3)
    5.Przechodzimy do zakładki dodawania postów (rys.4.)
  5. Dodajemy post, działa tutaj html markdown, przesuwanie zdjęc. Ogólnie bardzo przyjemnie, powiedziałbym nawet że lepsze niż na popularnej stronei steemit.com (rys.5)
  6. Pamiętajmy o dodaniu do tagów busy by dostać głos, informacja o tym także na niebieskim polu obok (rys.6)

image.png
image.png
image.png
image.png
image.png
image.png

Sort:  

Congratulations @elysianpl! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Dziwne, bo mam tam konto połączone, używam #busy, a jakoś nie dostaję od nich upvote'ów.

Musisz dać tag busy

Głupi nie jestem. :D
Poza tym napisałem, że dodaję #busy, wydawało mi się to równoznaczne z myśleniem o tym jako o tagu. Sprawdź moje posty, gdzie wszystkie mają tag busy i jakoś nic z tego nie ma.

Wydaje mi się że mają też jakiś filtr na świeże konta, bo moje nowe mimo że mają kilku followerow nie dostają

Dziwne, bo trochę postów już mam, konto co prawda jakiś miesiąc, ale jednak. :D
Jedyny powód pewnie.

Cześć @thedragonnis, sprawdź czy poniższe odnosi się do Twojego konta:

Warunkiem jest, aby osoby które nas śledzą posiadały łącznie min. 500 SP.

Źródło: https://steemit.com/polish/@jamzed/steem-it-w-pigulce

Pozdrawiam!

Tak. Jedna osoba ma już powyżej 500, także na luzie. :D

@thedragonnis udało Ci się dojść co było powodem braku upvote od busy? Czyżby filtr na nowe konta, o którym wspomniał powyżej @elysianpl?

Innej opcji nie widzę. Jutro dodam post przez busy, to się dowiemy, bo w sumie wcześniejsze posty (nie wszystkie) pisałem po prostu na steemit, a wstawiałem #busy. Może trzeba bezpośrednio u nich pisać.

Głos od Busy jest dla każdego inny i zależy chyba od wielkości konta.

Zależy od osób które cie śledzą. Kiedyś rozmawiałem z osobą od busy i u mówił o bodaj 20 wielorybach do pełnego głosu, ale pewnie to płynna granica

ja widzę, że w tym wątku głosujesz sobie na siebie wszystkimi kontami bez opamiętania. Pozwolę sobie nieco obniżyć nagrodę tych komentarzy...

Czy wiesz moze jak dodac video z twittera na busy tak by sie wyswietlalo na timeline, czy to jest mozliwe?

Nie mam pojęcia :( Poszukałem chwilę i nic nie udało mi się znaleźć

Super poradnik

Dzięki, za minimum wysiłku dostajemy dosyć fajny głos, więc warto to wykorzystywać by rosnąć w siłe

dzieki za posta , pierwszy raz slysze o busy i mnie zaciekawiles , warto sprobowac , bo dopiero zaczynam i patrzac na reszte to poki co jestem waga lekkopółśmieszna :D

Mi się wygodniej pisze artykuły na busy niż na steemicie, ale potem po wysłaniu i tak wracam na steemit :)

Ja przeglądam i piszę na busy, lepiej mi się podoba :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64038.60
ETH 3148.89
USDT 1.00
SBD 3.97