You are viewing a single comment's thread from:

RE: Codzienny KONKURS z NAGRODAMI - "Zabawa w pstrykanie" :) #pl-fotografia . Dzień 64.

in #polish6 years ago

Witam,
moja pierwsza próba w konkursie...

na zdjęciu, jak widać "gruszki na wierzbie" (daktylowiec właściwy)
daktylowiec_wlasciwy.jpg

okazjonalnie jeszcze wystartuję
głosy oddam póżnij... niestety trudno oddać trzy na jedną propozycję
pozdrawiam

Sort:  

Miło mi, że startujesz w konkursie :)

Fajne zdjęcie i pyszne kolorowe owocki.

Nie jestem znawcą - to daktyle?

PS: Na umieszczanie zdjęć jest około 24 godziny i późnej około 24 godziny na głosowanie, jak już są wszystkie zdjęcia w konkursie :)

  1. Tak, to daktyle... na starość, czyli już niedługo chętnie bym się przeniósł w cieplejsze miejsce, ot takie z daktylami ;)
  2. trochę mi się pokreciło z tym typowanem dzien później ;-)
  3. jeszcze spróbuję swoich sił, ale widze konkurencja jest duża, a ja niestety mam mało czasu wolnego na pstrykanie... tym bardziej, ze już sa telefony co robia zdjęcia
    dziękuję

To daj znać kiedy i ja się też tam przeniosę ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 60335.73
ETH 3297.58
USDT 1.00
SBD 2.43