Codzienny KONKURS z NAGRODAMI - "Zabawa w pstrykanie" :) #pl-fotografia . Dzień 64.

in #polish6 years ago


Zapraszam - wejdź, oglądnij zdjęcia i weź udział w konkursie foto. Dziś trzy zwycięskie zdjęcia ze wczoraj - zapraszam :) . Dzień 64.



Umieszczanie zdjęć do jutra do 19:00.
Głosowanie od jutra od 19:01, do pojutrze do 18:15.


Piotr.
@abc.love.steemit



Wszystkie prace ze wczoraj w komentarzach w poście wczorajszym (dzień 63) - tutaj


Prace nagrodzone - na dole tego posta.


Zasady konkursu (PROSZĘ PRZECZYTAJ KONIECZNIE) - gotowe w LINKU













Zdjęcia nagrodzone w konkursie wczorajszym:





I miejsce i 100% upvota uzyskuje @gusello :









II miejsce i 75% upvota uzyskuje @danielmarkiewicz :









III miejsce i 50% upvota uzyskuje @crayfish80 :









Dziękuję Wam wszystkim za zainteresowanie, dodawanie zdjęć i głosowanie.


Zapraszam codziennie :)


Nagrody przy komentarzach zwycięzców do zdjęć wczorajszych.

Wszystkie prace ze wczoraj w komentarzach w poście wczorajszym (dzień 63) - tutaj








Pozdrawiam serdecznie :)


Piotr


@abc.love.steemit
steemit.chat : @abc.of.love
https://discord.gg/ajZA5H : @abc.love.steemit
moje posty są w #lovethisday

Proszę głosujcie na inne zdjęcia.


Przepraszam za niebytnośc i przerwę w konkursie - przyczyny ode mnie niezależne.

Konkursy zbiorcze będa raz na miesiąc, nie raz na 2 tygodnie. Większe raz na kwartał i jeden duży roczny.

Pozdrawiam :)

Piotr.

Sort:  

Ale klimat😍😍

Klimatyczne zdjątko :) - klasa.

II miejsce - bo pierwsze już przyznałem...

II gie miejsce :)

III miejsce klimatycznie

Pierwszy :-P
Witamy po przerwie :)
I znowu ptaszek :)
Park 00126.jpg

III. miejsce

II miejsce, kompozycja, głębia ostrości i kolorów.

II miejsce dla ptaszka :)

Dziękuję za powitanko :)

Ładna "ptica" i jakie kolory na tym zdjęciu - ślicznie.

Witam,
moja pierwsza próba w konkursie...

na zdjęciu, jak widać "gruszki na wierzbie" (daktylowiec właściwy)
daktylowiec_wlasciwy.jpg

okazjonalnie jeszcze wystartuję
głosy oddam póżnij... niestety trudno oddać trzy na jedną propozycję
pozdrawiam

Miło mi, że startujesz w konkursie :)

Fajne zdjęcie i pyszne kolorowe owocki.

Nie jestem znawcą - to daktyle?

PS: Na umieszczanie zdjęć jest około 24 godziny i późnej około 24 godziny na głosowanie, jak już są wszystkie zdjęcia w konkursie :)

  1. Tak, to daktyle... na starość, czyli już niedługo chętnie bym się przeniósł w cieplejsze miejsce, ot takie z daktylami ;)
  2. trochę mi się pokreciło z tym typowanem dzien później ;-)
  3. jeszcze spróbuję swoich sił, ale widze konkurencja jest duża, a ja niestety mam mało czasu wolnego na pstrykanie... tym bardziej, ze już sa telefony co robia zdjęcia
    dziękuję

To daj znać kiedy i ja się też tam przeniosę ;)

naturalne światło, bez obróbki, tylko konwersja z RAW i kadrowanie.

Juz miałam napisac: zjadłabym😝🙈😂 ale Piotrka komentarz z kompozycją mnie zmylił hehe
1miejsce dla Daniela

Oczami można zjeść również... :D

Podium konkursu nr 64.: "I" miejsce :)

Fajna kompozycja... Masz talent do układanek :)

To nie moja "układanka" tylko fotka z sesji dla gabinetu masażu i solarium :D https://dan99109.wixsite.com/dmphoto/photo-albums

:) Dzisiejsze podium konkursu nr 64.: "II" miejsce.

Co to się bydełko zmęczyło, czy przejadło?

Mam lepsze wytłumaczenie ;) : to Ty się ukrywasz w takim kostiumie krówki, żeby robić te wszystkie super makro zdjęcia tych owadów i ich nie płoszyć ;)

haha no tak wydało się :)

I miejsce. muuuuuuuuuuuuu! :)

Gratuluje zwycięzcom !!!
Witam po przerwie panie Piotrze !!!
Dzisiaj zdjęcie zrobione na dzikiej plaży w Maroko 2010 roku.
Pod spodem wkleję zdjęcie poza konkursem jak to wygląda z daleka.

DSCF3060.JPG

:) Podium konkursu nr 64.: "III" miejsce.

Poza konkursem.

DSC01925.JPG

III-miejsce ;) robi wrażenie

II, bardzo ciekawie wyglada

Dziękuję za powitanie :)

Czadowa struktura - co to jest?

Nie wiem jak to się poprawnie nazywa.
To się utworzyło z piasku,
gdy to dotykaliśmy to kruszyło się bardzo łatwo.
Po tym doświadczeniu z dotykaniem szybciutko oddaliliśmy się na bezpieczną odległość z obawy że za chwile spadnie na ma głowy.
W rzeczywistości wygląda to o wiele ładniej niż na zdjęciu .
Pozdrawiam !!!

Przynajmniej juz kolorowo mam w domu
20180319_102352.jpg

Super u mnie tez juz kwitną😉

Trochę życia roślinnego w domu zawsze miło widzieć, zwłaszcza w tak pięknym wydaniu :)

Piękny dywan zieleni :)

Dzięki, dywan to dobre określenie.

I miejsce - za ciepłe barwy

I, kolory piekne

Śliczne zdjęcie: ten klimat i te kolory :)

"7.30" kto rano wstaje ten biega ;)

II miejsce... i... robi fajne zdjęcia :)

Dziękuję bardzo!!! Milo mi :)

Biegasz z aparatem i obiektywami? :O

Hehe nie, zdj. Zrobione telefonem ;)

III miejsce - zapewne odpływ, na brytyjskich plażach (?), ale jakiś taki zimny, no i pozostałe miejsca juz rozdzieliłem. Konkurencja widoczkowa dość mocna i trudo było podjąć decyzje.

Dzięki wielkie:) tak to w UK. Dokładnie bylo bardzo zimno, byl odpływ przed sztormem, i mega mocne słońce. Pozdrawiam

III miejsce, za odwagę, ja się boje używać telefonu do robienia zdjęć :D

Dzięki Daniel :) mój Honor daje rade;)

Tuż po wschodzie słońca i jaki piękny efekt :)

To prawda. Slonce jest relaksujace:)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68728.62
ETH 3843.27
USDT 1.00
SBD 3.65