Uzależnienie od kawy

in #polish6 years ago

Dzień dobry Poniedziałek !
Ehhh :)nom, nie może poranek obyć się bez kawy w moim ulubionym kubku z Home & YOU-to ostatni mój ulubieniec ,ale mam ich znacznie więcej :)))) chodzi generalnie o kubek z kawą i koniecznie mleko (bez laktozy :))))))))
Uwielbiam celebrować takie chwile , bo życie składa się z chwil ,kiedy tworzę taką chwilę jestem szczęśliwa i dziękuje ,że znowu wstał dzień i mogę się cieszyć tą chwilą . Jetem Mistrzynią swoich chwil :)))Tworze je każdego dnia ,mój świat to moje centrum . Zaczynamy nowy tydzień ,miłego dnia :)))))
20180828_132130.jpg

Sort:  

Ładny kubek. Z motywem gór?

hmm:) nie postrzegałam tego tak ,to ciekawe..spodobał mi się ten kubek ,bo widziałam geometryczne figury ,podobał mi się też jego owal .Teraz zobaczyłam góry na białym śniegu :) zimowo się zrobiło;), ale ja uwielbiam zimę .Dziękuje za komentarz ,pozdrawiam:)z śnieżnych gór:)20180828_132145 (1).jpg

Też uwielbiam kawę i chwile z nią spędzone! Odpowiedni kubek czy filiżanka też ma znaczenie, a Twój kubek jest cudny! Spróbuj z mlekiem owsianym, ja dziś piłam po raz pierwszy taką kawę i na pewno nie ostatni.

Słyszałam o mleku owsianym,nawet można je samemu zrobić .Owsiankę lubię ,ale jakoś "mleko z owsianki ,no nie wiem ,ale możliwe że się skusze:) Pozdrawiam :)

Z orzechów nerkowca tez jest super, migdałowe do kawy moim zdaniem do końca nie pasuje bo za bardzo się rozwarstwia i przez to wizualnie zle to wyglada No i oddziela się od kawy wiec pijesz i zastanawiasz się czy przed każdym łykiem nie mieszać ;D

Ja używam mleka bez laktozy ,ale na orzechy muszę uważać ,mam alergię :)Tego owsianego jak spróbuje dam znać ,pozdrawiam :)

Congratulations @dumboandgimbo! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got a First Reply

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard - Witness Update
SteemFest³ - SteemitBoard support the Travel Reimbursement Fund.

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Wow great initiative

Dla mnie kawa to 4x espresso na raz. I takich kaw mogę wypić kilka w ciągu dnia. Nie mam też żadnego problemu, żeby kawę odstawić... Tylko po co?!
A mleko w kawie to największa zbrodnia jaką można wyrządzić temu wspaniałemu napojowi.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64852.72
ETH 3178.07
USDT 1.00
SBD 4.20