You are viewing a single comment's thread from:

RE: Śniadania Ferviego

in #polish6 years ago

Ja po prostu mówię, pierwszy posiłek dnia, ale dla jednych to będzie pora- drugiego posiłku ,dla innych pierwsza a dla jeszcze innych ostatnia ;)) bo przecież , żyjemy" różnie". Fajnie jest po prostu jak to mówię, wymalować choć jeden fajny kolorowy posiłek dnia. Mam taki hit;), pojawi się w konkursie :) pozdrawiam

Sort:  

Dziękuje :)z tego co widziałam u Ciebie to moje szanse marne:), ale może komuś przyda się kolorowe,proste spojrzenie;) Inspiracje to napływ różnych "doznań" nawet tych najprostszych, pozdrawiam.

No co Ty! Prostota to istotny element życia:) Ja czasami trochę szaleję w kuchni. Lubię!

Pozdrawiam! Pisz.

Zrobione :) proste,ale kolorowe i z pozytywnym przesłaniem, fajnie się dzielić takimi pomysłami, dziękuje, pozdrawiam:)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57178.77
ETH 3095.71
USDT 1.00
SBD 2.12