Pozdrowienia dla rodaków z USA.

in #polish7 years ago (edited)

Cześć!

Nazywam się Dawid C (nazwisko łatwe do odnalezienia, ale nie chcę ułatwiać wyszukiwarkom profilowania mnie).

Wychowałem się w Katowicach, skończyłem Informatykę na Politechnice w Gliwicach, a potem przez jakiś czas mieszkałem w Warszawie.

Od około 4 lat mieszkam i pracuję w Krzemowej Dolinie, po tym jak startup (wirtualizacja dla architektury ARM) w którym pracowałem został kupiony przez Nvidię. Dostałem wizę, pracowałem tam przez około 3 lata, założyłem tu rodzinę, i wygląda na to, że zostanę. Od niedawna pracuję w jednym z najszybciej rozwijających się startupów w Krzemowej Dolinie, który dość niedawno przekroczył kapitalizcję 1 miliarda USD (granica tzw. "Unicorn"). Moje stanowisko to Senior Software Developer, i moja kariera koncetruje się na (wybaczcie angielski, ale łatwiej niż tłumaczyć na dziwnie-brzmiący polski): embedded / kernel and system level programming, Linux, networking, aplied cryptography and security. Znam całkiem sporo jezyków programowania i bez fałszywej skromności mam sporą wiedzę na techniczne tematy.

Wyjechałem z Polski niedługo po tym jak Bitcoin zaczynał być rozpoznawalny, a sam byłem entuzjastą Bitcoina kiedy kosztował on mniej niż dolara za 1BTC (i niestety ciężko go było kupić). Miałem zaszczyt być technicznym prelegentem na pierwszej konferencji na temat Bitcoina w Polsce:

. Trochę mi ciągle głupio oglądać samego siebie i pierdoły które wygadaję (technicznie wszystko jest raczej OK), ale mam nadzieję, że to nagranie przybliżyło wielu Polakom techniczne aspekty Bitcoina, kiedy jeszcze nie było żadnych materiałów na ten temat.

Chodziło mi ostatnio po głowie poczynienie kroków by nawiązać jakieś kontakty z entuzjastami (szczególnie profesjonalistami) kryptowalut w Polsce. Zrobiłem tutaj już kilka kontaktów z kryptowalutowymi personami, ale jednak co rodacy to rodacy. :)

Po prawdzie, nie mam jeszcze wyrobionego zdania na temat Steemit, i jestem raczej "Bitcoinowym maksymalistą", ale sama społecznosć wydaje się interesująca i zapewne przyciąga ludzi, którzy potrafią wyjść poza wypokową szarość, więc po zaproszeniu @noisy postanowiłem się odezwać. Chętnie odpowiem na pytania, albo podzielę się opiniami. Jeżeli będzie zainteresowanie to może nawet znajdę czas by napisać coś dłuższego na jakiś temat.

Postaram się pojawiać czasem na steemowym czacie dla #polish

Pozdrawiam!

Sort:  

Masz podobną secjalizację do mnie. Pracowałem w Linux kernel i android przy odpalaniu linuksa i androida na telefonach.

Mega się cieszę, że że jesteś z nami :)

Dzięki raz jeszcze za zaproszenie. Nawet nie wiedziałem, że polska społeczność tutaj istnieje.

Congratulations @dpc! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honnor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

(...) nie mam jeszcze wyrobionego zdania na temat Steemit, i jestem raczej "Bitcoinowym maksymalistą".

Steem robi to co Bitcoin, tyle że mining nie polega tu na szukaniu rozwiązania dla kryptograficznej zagadki lecz na tworzeniu internetowego contentu.

Witamy kolejnego Polaka piszącego po polsku!

Krypto ? :) No to będę śledził :)

Congratulations @dpc! You have received a personal award!

Happy Birthday - 1 Year
Click on the badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

For more information about this award, click here

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63750.99
ETH 3130.22
USDT 1.00
SBD 3.95