You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wegetarianizm - z czym to się je? 😉

in #polish7 years ago

Ja jestem wegetarianinem (czyli dokładnie laktoovo) od wielu lat. Dieta mi służy i jestem z niej bardzo zadowolony. To czego mi brakuje jednak to o ile mogę kupić jajka od kury z wolnego wybiegu to nie wiem nic to tym w jakich warunkach były trzymane krowy. W PL raczej nie ma wielkich ferm krowich na mleko, ale mimo wszsytko miło byłoby zobaczyć, że mleko pochodzi od krowy, która żyje sobie na pastwisku.

Sort:  

Niestety i w Polsce są już duże farmy i faktem jest, że mleko sprzedawane w sklepach to pasteryzowana mieszanka z dodatkiem "wspomagaczy" pochodząca, nie jak dawniej, z jednej krowy, a z wielu krów żyjących w sztucznym dla nich środowisku :(

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 53406.15
ETH 2223.47
USDT 1.00
SBD 2.29