Ogłoszenie wyników Zabawy Literkowej #3

in #polish5 years ago (edited)

za1.jpg

Witajcie :)

Zabawa Literkowa # 3 polegająca na interpretacji wiersza, dobiegła końca.
W zabawie wzięło udział 3 Steemian, którym bardzo dziękuję :)
Moi Drodzy pokazaliście że czujecie poezję i wykazaliście się niezwykłą wrażliwością – Brawo!!!

Gonia odnalazła wszystko, co miałam na myśli pisząc ten wiersz i zrobiła to niezwykle pięknie. :)
Agullax wycisnęła z tekstu ostatnie soki wraz ze skórką , nadając wierszowi szerszy wymiar z czego niezmiernie się cieszę :)
Mk25 poczęstował swą poetycką wiedzą i dzięki jego wpisowi mogłam przeczytać piękny wiersz. Za co bardzo dziękuję :)

Nagrodę dla zwycięzcy ufundowałam w wysokości 1 Steem.
Po dłuższym namyśle, zdecydowałam że zwycięzcom 3 edycji Zabawy Literkowej zostaje:

@gonia i @agullax - Gratulacje!

Obydwie wypowiedzi bardzo mnie ujęły i nie mogłam pominąć którejś z nich w nagradzaniu. Dlatego nasze Steemianki są na równi zwycięzcami i otrzymają przewidzianą wygraną po połowie czyli po 0,5 Steem.
Nagrody już zostały rozesłane :-)

Wszystkim uczestnikom zabawy bardzo dziękuję.

I na koniec moja refleksja.
Gdyby tak Steemianie chętniej obdarowywali się, tak wspaniałymi
i pełnymi refleksji przemyśleniami. To pewnie mało kto by tą platformę opuszczał ;)
Pozdrawiam pięknie :-)

Sort:  

Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

Pozdrawiam @gonia :)

Witaj @dorotti. Właśnie weszłam w historię portfela, w co rzadko bardzo wchodzę i zobaczyłam Twoją wiadomość. Jak ogarnę temat, to odeślę te 2 pomyłkowe steem. Pozdrawiam.

Dziękuję i przepraszam za kłopot, ;) Pozdrawiam :)

Nie ma sprawy, a możesz mi przysłać jakiś poradnik, jak się to robi? Z czego Ty korzystałaś?

Już przesłałam:) Pozdrawiam.

Witaj Gonia, właśnie wróciłam z wakacji. Cieszę się że dałaś sobie radę, przepraszam że nie mogłam pomóc. Pozdrawam i dziękuję :)

Spoko, okazało się to bardzo łatwe, aż wstyd... Pozdrawiam.

Witaj Gonia ostatnio coś Cię nie widać na Steemie a fani czekają :) Brakuje tu tego światełka co wnosiłaś na platformę. Wracaj do nas ze swoimi dobrej treści postami. Pozdrawiam Cię poetko :)

Ojej! Dziękuję za uznanie i dobre słowo 😊
Nie dość że człowiek mógł spontanicznie wywalić kłębiące się myśli, to jeszcze go za to nagradzają! 😉
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam 😊

Cieszę się, że podzieliłaś się z nami tymi kłębiącymi myślami ;)Pozdrawiam @agullax :)

Twój post został podbity głosem @sp-group-up oraz głosami osób podpiętych pod nasz "TRIAL" o łącznej mocy ~0.20$. Zasady otrzymywania głosu z triala @sp-group-up znajdują się tutaj, w zakładce PROJEKTY.

@wadera

Chcesz nas bliżej poznać? Porozmawiać? A może chcesz do nas dołączyć? Zapraszamy na nasz czat: https://discord.gg/rcvWrAD

Hejka😉😉

Posted using Partiko Messaging

Hejka 😉😉

Posted using Partiko Android

Congratulations @dorotti! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got more than 100 replies. Your next target is to reach 200 replies.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66892.02
ETH 3513.87
USDT 1.00
SBD 2.67