Beginnings are always hard...

in #polish7 years ago (edited)

Hej wszystkim,

Od zawsze twierdziłam, że jeżeli czegoś w życiu nie spróbujemy to nigdy nie dowiemy się, czy było warto. Dlatego też postanowiłam założyć tutaj profil.

Mój Profil nie będzie miał jednej tematyki. Nie lubię się ograniczać, dlatego mogę śmiało powiedzieć, że będzie można znaleźć tu prawie wszystko. Z pewnością będę dodawać wiele zdjęć, które uwielbiam robić i z dnia na dzień robie ich coraz więcej. Chciałabym pokazać Wam ułamki z mojego życia, moje ulubione miejsca w Londynie, a także ciekawe przepisy i nie tylko. Mam mnóstwo różnych pomysłów i mam nadzieje, że spodobają Wam się moje posty.

Jeżeli macie jakiekolwiek pytania piszcie w komentarzach, chętnie odpowiem xx


Sort:  

Witaj !

Witam Witam ;)

Witaj !

Witam serdecznie :D

Cześć :)
Na dobry początek follow i upvote :)
Powodzenia :)

Dziekuje, bardzo mi milo ;)

Witaj po polsku :)

Dopisz sobie tag introduceyourself, w ten sposób oznaczamy pierwszy post kogoś nowego.

Zrobione! Dziekuje bardzo ;)

Upvote za czujność w komentarzach :) Na Steemit ważne jest budowanie społeczności, bo wszyscy pomagają sobie nawzajem zarabiać. Dlatego warto zawsze patrzeć pod swój wpis i odpowiadać na komentarze. Zresztą, także na komentarzu coś czasem zarobisz, jak widać :)

Dziękuje za wszystkie porady, jak na razie ciężko mi się jeszcze odnaleźć, bo nie jestem pewna jak to wszystko tutaj działa. Mam nadzieje, ze z czasem będzie lepiej ;)

Na początek przeczytaj to:

https://steemit.com/polish/@petecko/witamy-w-steemit-przewodnik-dla-autorow

A potem pytaj każdego o wszystko przy każdej okazji. Będzie dobrze, nauczysz się .

Witam! Życzę powodzenia i na dobry początek Follow z mojej strony :)

Witam, dziękuję bardzo ;D

Powodzenia! Też stawiam pierwsze, niepewne kroki i nie wiem, nawet, czy pisać na steemowym blogu po polsku czy po angielsku. Pozdrawiam z Singapuru!

Dziękuję i wzajemnie! Mam dokladnie ten sam problem, mam nadzieję, ze z czasem uda mi sie to wszystko jakos logicznie zaplanowac ;)

Cześć! Jestem Mariusz.
Witaj w naszej społeczności! :)

Witam! ;)

Życzę powodzenia i wytrwałości w publikacjach :)

Dziekuje i wzajemnie :)

Welcome to steemit @deony. Join #minnowsupportproject for more help. Type in the comments of a post @OriginalWorks and it will help you verify that content is original.
Transfer SBD to @treeplanter to plant trees and get an get an upvote in exchange of your donation (Min 0.01 SDB)
Upvote this comment to keep helping more new steemians
Transfer SBD to @tuanis in exchange of an upvote and support this project

Super :) Widzę, że też w Wielkiej Brytani jesteś. Jak trafiłaś na Steemit ? Pozdrawiam z Birmingham I zachęcam do zobaczenia mojego ostatniego postu o London Eye ;) @jakfit

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62835.77
ETH 3392.04
USDT 1.00
SBD 2.50