Powrót na Steemit!

in #polish4 years ago (edited)

Witajcie po przerwie drodzy Steemianie!

Chwilę mnie tu nie było, tak około roku, jak ten czas szybko leci... Od tygodnia przeglądam posty, czasem coś przeczytam, z radością eksploruję możliwości suwaka, który niedawno się u mnie pojawił. Moja nieobecność spowodowana była akomodacją po powrocie do Polski, ogólną walką o przetrwanie w realiach późnego kapitalizmu i brakiem weny, a jak nie ma się nic do powiedzenia, to może lepiej zamilknąć.

Bardzo się cieszę, że #polish nadal funkcjonuje, widzę, że część z moich ulubionych autorów również ma przerwę od Steemita, ale pojawili się też nowi ludzie. Jestem raczej spokojny o rozwój platformy, czuję, że będziemy obserwować mocny przyrost nowych kont przy zbliżającej się hossie na rynku krypto.

Wyglądam zmian jakie pojawiły się na Steemicie i jak na razie zauważyłem:
-Wallet na osobnej stronie, nieźle się naszukałem przy pierwszym logowaniu.
-Nie ma flagi, jest down-vote. Czy funkcja się jakoś zmieniła? Czytałem coś, że są tutaj konta, który tylko down-vote'ują i w społeczności zauważyłem krytykę odnośnie takiej praktyki.
-Nowa aplikacja mobilna eSteem. Zmiany mocno na plus!
-Można dodawać do 8 tagów do posta. Czy ktoś to w ogóle wykorzystuje?

Coś przeoczyłem? Pojawiły się jakieś nowe funkcjonalności w ciągu ostatniego roku? Widziałem jakąś informację, że SMT są w testnecie, bardzo jestem ciekaw, kiedy staną się rzeczywistością obowiązaującą całą Steemową społeczność. Jakie są Wasze refleksje na temat funkcjonowania platformy w czasie spadku cen Steema?

Zdaję sobie sprawę, że znikając ze Steemita, mocno zaniedbałem swoje obowiązki przy kurowaniu tagu pl-wege, mam nadzieję, że ktoś w tym czasie przejął konto specjalnie do tego utworzone i tag mógł się rozwijać. Przez pewien czas, kiedy byłem jeszcze aktywny jako czytelnik nagradzałem najlepsze treści. Jednak ciągłe przełączanie się z konta na konto, po to, żeby wykorzystać głos, jaki mi codziennie przysługiwał, było dość upierdliwe. W końcu, kiedy cena spadła tak nisko, żę byłby on ledwo zauważalny, zrezygnowałem nawet z tej aktywności i na trochę zapomniałem o Steemicie. Teraz, korzystając z wciąż jeszcze niskich cen poczyniłem pewną inwestycję w swoje konto i up-voty znowu mają sens, wracam więc.

Przez ostatni rok pracowałem jako kierowca na Uberze, byłem na winobraniu we Francji, zacząłem uczęszczać na warsztaty teatralne, odkryłem geomining, badałem możliwości prowadzenia freegańskiego trybu życia na Śląsku, troszkę śpiewam, troszkę tańczę i eksploruję możliwości bio-feedbacku. Część starych zainteresowań zostało za mną, część nadal rozwijam, mam też kilka nowych zajawek, wiecznie w ruchu, ciągle coś się dzieje, także na pewno będę miał się czym z Wami podzielić! Dzięki pielgrzymce, pracy z terapeutą i wsparciu bliskich udało mi się też przejść przez kryzys egzystencjalny i układam sobie życie na nowo. Fajnie być z powrotem, mam tylko nadzieję, że znajdę dość czasu, żeby uczynić pisanie tutaj w miarę stałą jego częścią. Tego życia w sensie.

Pozdrawiam serdecznie!

Sort:  

Ogólnie nie ma już nominowanych kuratorów tagów, czy też z perpetuum mobile od @mmmmkkkk311, czy z wise od @noisy.

@mmmmkkkk311 kuruje "ręcznie" (bo wtedy gdy nie ma czasu przejmuje ster steemrewarding.com i głosuje jak wybrani przez niego użytkownicy.

@noisy - nie rozwija swojego produktu i zrobił powerdown.

Do przejrzenia zawartości w polskim języku najlepiej obserwować tag #polish. Da niestety się w parę minut przejrzeć dniówkę.

Dzięki! Zaraz przeszpieguję ich konta, na razie widziałem spory power-up u @mmmmkkkk311 w jednym z podsumowujących postów. A Tematy Tygodnia funkcjonują?

Była reaktywacja, ale brakło użytkowników, ostatnia edycja zebrała chyba tylko jeden tekst.

Zamiast steemita dużo lepiej korzysta się ze steempeak :)
https://steempeak.com/polish/@deepresearch/powrot-na-steemit
Warto tylko doinstalować keychain - dodatek do przeglądarki pozwalające na proste logowanie do różnych usług na steemie :)
https://github.com/MattyIce/steem-keychain

Dzięki! Przetestuję w wolnej chwili.

Dużo się zmieniło, trochę ludzi poznikało, pojawili się nowi, od czasu do czasu ktoś wraca z zaświatów ;-)

HF21 nieco zmienił ekonomię i zasady, następny HF ma już wprowadzać SMT.
Na #polish też jest inaczej, wróciliśmy raczej do sytuacji, gdzie bardziej skupiamy się na głosowaniu swoim SP, a nie głosem Wise, Mk, etc. Jest też spokojniej, co z jednej strony można rozumieć jako mniejszą aktywność, ale z drugiej brak parcia na dodawanie postów tylko, żeby zdobywać tokeny. Dla mnie lepiej :)

Dzięki. No to już wiem co wklepać w wyszukiwarkę :)

Czesc @Jacekw

Widze ze oboje gramy w holybread? :) Jak Ci sie podoba poki co?

wyglada na to ze wlasnie skopales mi tylek :)
https://holybread.io/arenafight/?id=wv4q3qz1xr80e5m4jg44gdjn2dgyv6o7wk99gmo

Pozdrowka
Piotrek

Fajnie, że wróciłeś, ale powiem Ci tak:
Jeżeli przez rok nie wchodziłeś na Steema i nie śledziłeś zmian, to tak jakbyś w Polsce w latach 90. zapadł w śpiączkę i obudził się 20 lat później (nowe drogi, technologie, rozwiązania itp.). W tym czasie wiele się zmieniło. Możesz czuć się prawie jak osoby, które pierwszy raz zawitały na platformę. Powodzenia w realizacji planów 😉

Posted using Partiko Android

No to czas na ekscytujący okres nadrabiania zaległości. Dzięki!

Jak miło że wróciłeś :)
Pozdrawiam serdecznie :)

#pl-vege jest samopas, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby go znowu rozwinąć, jest tu paru vegan i pół-vegan, takich jak @jozef230, który hamburgera z podwójną sałatą uważa za vege :D Powodzenia, fajnie, że wróciłeś

Cześć!
Witaj na tagu #pl-emocjonalnie. Cieszę się, że dołączasz do emocjonalnej strony Steema. Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej.


Autorzy postów na naszym emocjonalnym tagu są nagradzani głosem noisy, diosbot oraz planter.
@nieidealna.mama

@tipu curate

Posted using Partiko iOS

podbije czy nie (może znów przyjdzie miły @cardboard i naprawi 💚)
witaj ponownie @deepresearch!😃

faktycznie sporo osób drzemie,
ale jest też całkiem spora, sprawdzona grupka aktywnych użytkowników, którzy pozostali tu niezależnie od wahań kursu.
może po prostu lubią pisać? albo się tu zaprzyjaźnili? albo jacyś dziwni 😛

każdy ma też jakieś swoje życie, i całkiem zrozumiale są różnego rodzaju przerwy.
rozgość się na nowo 🍰🌺

ale jest też całkiem spora, sprawdzona grupka aktywnych użytkowników, którzy pozostali tu niezależnie od wahań kursu.

Ciekawie będzie jak steem przebije 0,25$. Jak pisano że historia się lubi powtarzać i jak spadnie to znów dadzą dyla:)

Czasem się zastanawiam czy @rozku nie zamieniła się w bota. Gdzie nie wejdę tam rozku :)

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66530.34
ETH 3251.57
USDT 1.00
SBD 4.36