Stronghold FanFiction - Moje zabawy z mikrofonem

in #polish4 years ago (edited)

Prawdziwa Historia Twierdzy - 3.png

Pamiętacie grę Stronghold (Twierdza)?
(eng below)

Gra, jakieś 14 lat temu, doczekała się swojego opowiadania Fan-Fiction. Na stronie http://stronghold.net.pl (wtedy jeszcze Stronghold.Gry-OnLine.pl) powstała "Prawdziwa Historia Twierdzy". Głównym założeniem opowiadania było to, by przedstawić wydarzenia mające miejsce w głównej kampanii Stronghold z perspektywy naszego bohatera, wiele lat po tym, co się działo w grze.

Wczoraj wpadł mi w ręce mikrofon. Stwierdziłem, że mógłbym spróbować sił w nagraniu części opowiadania. Na codzień nie mam nic wspólnego z nagrywaniem, a to to pokazuję poniżej, powstało w ciągu około dwóch godzin (trzech, jeśli liczyć crash Windowsa). Czytam jedynie wstęp i pierwszą część, ponieważ sam jestem ich autorem. Reszta opowiadania jest pisana przez innych graczy, a ich zgody na wykorzystanie tekstu jeszcze nie otrzymałem.

Na nagraniu przez pierwszą minutę nasz bohater robi wstęp, a później zaczyna historię na badzie pierwszej misji w grze. Będę wdzięczny za konstruktywne uwagi ;). To moje pierwsze podejście. Używałem Audacity, a mikrofonem był Novox NC-1. Ścieżkę głosową poprawiłem wyłączeni redukując szumy.

Miłego słuchania!

PS: Nagranie jest dostępnie również na Soundcloud: https://soundcloud.com/user-903859675/prawdziwa-historia-twierdzy-czesc-pierwsza-preludium-do-walki




If, for some reason, you're not speaking Polish and somehow managed to reach this far, here is what's all about. About 14 years ago the castle sim game Stronghold got its own fan-fiction story, 'The Real Story of Stronghold'. It was written as a collective work by Polish fans at the http://stronghold.net.pl. It's based on the main campaign in the game, but told from the perspective of the main protagonist, many years after.
I grabbed my mike and recorded the introduction by doing the voiceover of the main character, who is now very old. I'm not a professional, nor ever created such a recording before, have never mixed sounds, so we've ended with what you can hear now :). And yet, I hope you'll enjoy and I'm ready for a constructive criticism.

Cheers!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61562.85
ETH 2891.34
USDT 1.00
SBD 3.43