CEL - Redukcja czyli czas na rzeźbę!

in #polish6 years ago

celredukcja.jpg
Od jakiegoś czasu dużo się zastanawiałem czy pod moją skórą nie ma zbyt dużo tkanki tłuszczowej, stwierdziłem obecność w okolicach 40%.

Jeśli chodzi o mój staż na siłowni będzie to już 3 redukcja. Cóż nie da się zrobić masy mięśniowej bez uzyskania tkanki tłuszczowej. Ci co ćwiczą to wiedzą.

Cóż jestem już po około 4 miesiącu nabierania masy mięsniowej, zmiany widać i na wadze i w lustrze, mięśnie napuchnięte duże. Niestety wygląda troszkę jak kupa bo wszystko zalane tłuszczem. Wiadomo trzeba do lata się wyrobić bo będzie chciało się pochodzić bez koszulki nad jakimś jeziorkiem :)

Co planuję?

  • Planuję dojść do około 20% tkanki tłuszczowej co jest według mnie i tak zbyt dużo no ale zobaczymy co osiągnę :)

  • Zrobić wreszcie sześciopak :) Do tej pory omijałem go szerokim łukiem :(

  • Czas na kondycje! Raz w tygodniu zaplanowałem bieg interwałowy co bardzo fajnie redukuje tłuszcz i daje kondycję niczym Usain Bolt.

Jaka dieta?

Dieta nie jest jakoś za bardzo skomplikowana, brak cukru, tylko woda do picia, zmniejszenie węglowodanów, deficyt kaloryczny.

Sort:  

Hi @dankpikacz I just followed you and please follow me back too thanks!

Congratulations @dankpikacz! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Are you a DrugWars early adopter? Benvenuto in famiglia!
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Congratulations @dankpikacz! You received a personal award!

Happy Steem Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Downvote challenge - Add up to 3 funny badges to your board
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64223.84
ETH 3158.34
USDT 1.00
SBD 4.29