Hejka steemit :)

in #polish6 years ago (edited)

Witam wszystkich użytkowników #polish steemit :)

Na samym wstępie warto byłoby się przedstawić, a więc mam na imię Daniel, mieszkam w Krakowie i obecnie kształcę się w kierunku IT a dokładniej na profilu Technik/Informatyk. Interesuje się również motoryzacja historią i bardzo lubię muzykę.

O portalu dowiedziałem się zupełnie przypadkowo, ponieważ wyszło to z rozmowy z kolegą w czasie kiedy mieliśmy wolną lekcje.Wydaje mi się, że mam dużo do zaoferowania jeżeli chodzi o hobby, ponieważ od 6 lat przynależę do ZHP. A obecnie pełnie funkcje Drużynowego.
Uważam to za dość ciekawy temat i mam nadzieje, że wam również się spodoba i was zainteresuje.

Skupie się jednak na harcerstwie i postaram wam objaśnić o co w nim tak naprawdę chodzi i jak to wszystko wygląda od ,,kuchni'' .

Liczę również na ciekawe propozycje z waszej strony, jestem otwarty na wiedzę i chętnie przeczytam wasze posty i was kontent :)

Dziękuje, że poświeciłeś/aś swój czas, wkrótce pojawia się kolejne moje wpisy...

Sort:  

Ooo i mamy kolejnego Krakusa :) w drużynie :)
Cześć , miło poznać.
Która szkoła? TEB?

Witam, mi również Cię miło poznać ;)
ZSE :)

Cześć :) W takim razie z niecierpliwością czekam na kolejne posty i życzę powodzenia :)

Witaj. Czekam już na harcerskie posty :)

Witaj, w Sobote pojawi się post o strukturze ZHP :)

Cześć Daniel! :-)

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64006.33
ETH 3077.08
USDT 1.00
SBD 3.87