Sort:  

niestety nie są moje :( na Wyspie nie mieliśmy dosłownie niczego- jedynie buty, koszulkę i spodenki. O aparacie, telefonach i innych nie było mowy. Są to zdjęcia naszego fotografa- Piotra Filutowskiego, to mistrz swojego fachu !

Nie wiedziałem ze masz swojego fotografa :D Dopiero teraz tekst przejrzałem, za pierwszym razem tylko na fotki zwróciłem uwagę.... Nie oglądam polskiej telewizji, wiec nie wiedziałem ze się w niej udzielasz ( shame on me..) Temat łapania krabów przerabiałem, najlepiej biorą na brytyjski bekon ;)

Nie no, swojego fotografa nie mam (jeszcze) ;) w TV też się specjalnie nie udzielam, brałam akurat udział w tym specyficznym programie i tam byliśmy filmowani i fotografowani 24/ dobę, więc materiału dokumentującego tą podroż mam sporo :) Fotki zaiste cudowne

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61110.07
ETH 2731.78
USDT 1.00
SBD 2.45