You are viewing a single comment's thread from:

RE: [PL] O co chodzi z tym Steemit?

in #polish7 years ago

Po prawie 10 latach na wykopie z trudem przychodzi mi poznawanie czegoś nowego, dzięki za artykuł bo trochę tłumaczy. Ale dalej jest to platforma na tyle skomplikowania że większości użytkowników ciężko będzie sie odnalezc. Z jednej strony odsieje to największy rak tego typu serwisów czyli głupote, ale z drugiej strony na pewno wpłynie na ilość treści .
Mam jeszcze pytania na które nie mogę znaleźć odpowiedzi, może mi pomożecie ? :)
Głosując wykorzystuje swoje tokeny ? Czy jest ich skończona ilość i nie zdobywając nowych moje głosy stają się "puste"?

Czym w takim wypadku jest Power ? I na jakich zasadach zdobywane ?

Brakuj mi porządnego FAQ dla osób nie mających wcześniej z kryptowalutami do czynienia, pomogłoby trochę rozjaśnić sytuację.

Czy istnieje jakaś aplikacja na urządzenia mobilne ?

Czy treści dodawane na STEEM.COM mają formę strimow/subredditow czy to bardziej styl wykopu ? Nie zauważyłem niczego co pozwoliłoby na sprawne przegladanie dodanych tresci :(

Sama platforma widzę nastawiona jest też na treści autorskie, jest tutaj miejsce na typowe znaleziska z innych źródeł ? :/

Przepraszam za styl tego komentarza ale telefon nie jest skonstruowany do przekazywania dłuższych wiadonmości tekstowych ;)

Sort:  

Jest aplikacja na androida i korzystam z niej. Autorem jest członek społeczności o wysokiej reputacji – @good-karma

Steem ma ciągłą inflację, tabeli zapomniałem podlinkować, ale już to naprawiłem i jest w tekście.

Pomoc i linki do podstawowych informacji znajdziesz tutaj: https://steemit.chat/channel/polish

Treści śledzi się obserwując użytkowników (klikasz na autorze, a potem Follow), czyli dodając ich do swojego Wall'a – podobnie jak na FB, czy Twitterze. Oprócz tego masz do dyspozycji TAGI i do każdego z nich statystykę w postaci "new, hot, trending, promoted" Taki możesz dodawać do ulubionych, nie można ich włączyć do Wall'a.

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56739.93
ETH 2400.98
USDT 1.00
SBD 2.30