You are viewing a single comment's thread from:

RE: Człowiek - najlepszy czy najgorszy przyjaciel psa?

in #polish7 years ago

Szkoda słów. Niektórzy ludzie nie powinni mieć żadnych zwierząt, ewentualnie tasiemca. Oczywiście że jak masz w domu gadzine w postaci psa albo kota to nigdy nie powinno się ich pozbywać. One czują tak samo jak my i jak oddasz w inne ręce albo wywalisz to tęsknią. Sam mam psa i kota. Kot ma dziesięć lat, zeżarł mi tyle kabli że nawet nie liczę. Nie liczę też ile kosztowały zasilacze do laptopów itp... Czasem jestem wkurzony na maksa ale nigdy nawet nie pomyślałem o tym żeby wywalić albo gdzieś oddać. Trzeba brać odpowiedzialność za swoje czyny. Jak wziąłem do domu to nie tylko żeby ładnie wyglądało tylko też na złe. To się nazywa odpowiedzialność. Szlag mnie trafia jak widzę te psy albo koty gdzię uwiązane w lesie albo utopione. Powinno się za to karać i to ostro

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68394.30
ETH 2644.71
USDT 1.00
SBD 2.69