You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ulubione gry : The Walking Dead (2012) - Telltale Games

in #polish6 years ago

Po pierwszym przejściu tej gry byłem zachwycony. Drugie podejście mnie mocno rozczarowało, właśnie z powodu na owe złudzenie nieliniowości, które przy drugim podejściu bardzo mocno wychodzi na jaw ;) Pierwsze przejście daje jednak sporo emocji. Bardzo dobrze trzyma trzyma w napięciu i oddaje klimat serialu, a przynajmniej pierwszych kilku sezonów, bo obecnie to co zrobili z tego serialu już mi się przejadło, więcej strzelanin, niż ciekawych i zaskakujących akcji.

Ten rodzaj grafiki jaki występuje w grze nazywa się cell shading o ile dobrze pamiętam. Modele 3D oklejone teksturami wyglądającymi jak rysowane :)

Sort:  

Bardzo dobrze wiedzieć. Poszukam sobie informacji o tej technice. Ja tam jestem zielony, jeśli chodzi o programowanie gier :)

Ja w sumie też. ale swego czasu był wysyp tego typu gier. Najlepsza to chyba Jest Set Radio z Dreamcasta i XIII będący FPSem na PC. Jednak nie wiedzieć czemu, później ludzie zaczęli wylewać wiadra hejtu na tego typu grafikę ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 63793.15
ETH 2613.38
USDT 1.00
SBD 2.82