You are viewing a single comment's thread from:

RE: Podróże od A do Z

in #polish6 years ago

Ładnie ładnie :) Ja nie byłem w wielu krajach, za to trudno mi już zliczyć ile razy byłem we Włoszech i Hiszpanii ;) Azja jakoś mnie nie kręci, chociaż kiedyś pojadę. Ameryka południowa już bardziej. Ale mnie głównie interesuje spuścizna cywilizacji łacińskiej, więc przede wszystkim nasza Europa.

Sort:  

Czasem mam wrażenie, że właśnie niektórzy podróżują, żeby tylko "zaliczyć" dany kraj, ale wtedy tak naprawdę nie można wniknąć w istotę i prawdziwe życie. Podejrzewam, że Twoja znajomość Włoch i Hiszpanii jest zupełnie na innym poziomie niż kogoś kto był raz na wakacjach na Costa Brava. Do Czech jeżdżę już od dawna, ale ciągle mnie zaskakują i ciągle nie znam tego kraju... ba, Polski nie znam dobrze ;) Ja mam chyba tak, że nie ważne gdzie... liczy się sam fakt podróży i zobaczenia czegoś nowego...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64540.89
ETH 3166.78
USDT 1.00
SBD 2.58