You are viewing a single comment's thread from:

RE: Annapurna Circuit Trek cz1

in #polish6 years ago

Swietny artykul! Wlasnie na taki od Ciebie czekalem ;) Himalaje sa na mojej liscie. No i milo bylo zobaczyc na zdjeciu ksiazke Michaela Palina. Bardzo go lubie i tak sie sklada, ze nawet dzis rano ogladalem z nim jakis stary wywiad :)

Zgadzam sie z @astromaniak ze wpis kwalfikuje sie na wieksza nagrode i kuratele. Moze @ocd @noisy albo @lukmarcus i @fervi cos zaradza ;)

Sort:  

Dzięki :) takie komentarze mnie zachęcają do zrelacjonowania całej trasy :) Książki niestety nie przeczytałam, bo jak pisałam nie było na to czasu. Ja bym chciała jeszcze zrobić Everest Base Camp, chociaż inne trekkingi są mniej popularne, ale równie piękne. Słyszałam opinię, że jeśli chce się jechać tylko raz w życiu, to właśnie trzeba iść na EBC, jeśli chce się pojechać więcej niż raz to po EBC inne trekkingi mogą już nie być tak powalające. Zobaczymy, co życie przyniesie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 59096.52
ETH 2516.65
USDT 1.00
SBD 2.46