You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit - najlepsza decyzja grudnia

in #polish7 years ago

Zgada się. Jednak należy spojrzeć na to także z trochę innej strony. Ja mam ponad 600 fanpejdzy w polubionych, i tylko 390 znajomych. Jakby Facebook miał mi wyświetlać wszystkie wpisy ze wszystkich stron i od wszystkich znajomych, to z godzinę zajęłoby mi przewijanie 5-minutowej aktywności w feedzie, nie mówiąc już o kimś z kilkoma tysiącami polubień i znajomych. Oczywiście można by to rozwiązać np implementując domyślnie obowiązek zaznaczenia jak często chcemy, aby wpisy własnie polubionego fanpejdzu nam się wyświetlały (np. zawsze, czasami, rzadko). Na Steemit nie jest inaczej, tylko w #polish aktywność z całego dnia, da się przejrzeć w 10 min. A co jak przybędzie tu tylu naszych rodaków, ilu obecnie jest na Facebooku?

PS. Piszę to też jako osoba, która prowadziła i prowadzi kilka fanpajdzy na FB, więc znam problem ograniczania zasięgu z obu stron. I też niestety musiałem płacić za zasięg.

Sort:  

Ja za zasięg nie płacę nigdy. Ani na FB wykupując sponsorowanie postu, ani na Steemicie poprzez boty.

Jestem świadomy tego, że jak zrobi się ruch, to częstotliwość dodawania postów na tagu #POLISH bedzie taka jak w #PHOTOGRAPHY. Ale wtedy wtedy na znaczeniu zyskają inne, bardziej specjalistyczne tagi. Np. #HISTORIA.

Eeee, no to wychodzi na to, że tylko ja przepłacam ;) No ale tak to jest, jak się jest leniem ;)

Nie tylko Ty :) Po prostu takie są teraz zasady gry na FB. Sztuka polega na tym, żeby mieć jak najlepszy efekt za jak najmniejsze pieniądze. A jeśli się nie da - to wtedy szukać innych mediów niż FB.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66360.61
ETH 3420.45
USDT 1.00
SBD 2.63