You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dlaczego jeszcze długo nie podbijemy kosmosu, nawet gdy dostatecznie rozwiniemy technologię?

in #polish6 years ago

Cześć :) Matematyka mnie interesuje, niestety nie jestem z niej dobry, to na niej poległem na studiach, być może to dlatego, że miałem lewe oko dominujące i umysł artysty, kreatywny, nadal tak jest, jednak wtedy tak nie było, ale okazuje się, że teraz mam prawe oko silniejsze i niejako "wytrenowałem" trochę zmysł ścisły, gdyż zacząłem się interesować trochę programowaniem, techniką, elektryką itp. Bardzo chętnie zgadam się na discord, mój nick tak to "centauri-alfa on steemit", chętnie zajrzę na Twój profil, takie tematy mnie interesują. Pozdrawiam!

Sort:  

Fajnie - będę w tygodniu :)
Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62904.98
ETH 3359.08
USDT 1.00
SBD 2.46